Gå til innhold

Tiltalt i Sigrid-saken


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra at det er tatt ut tiltale, men det er blant annet en ting jeg reagerer på.

Hvis mannen er så paranoid, som man forsåtr om man leser facebooken hans og blogg, hvorfor i alle dager dumper han et lik RETT utenfor arbeidsplassen sin?

 

Og hvorfor er det ikke funnet mer blod enn et par dråper på en gammal avis, når hun ble holdt innesperret i vogna i flere dager?



Anonymous poster hash: 796f8...594
Videoannonse
Annonse
Gjest meg&mini
Skrevet

Det er nok ikke alt vi får vite heller. I hvertfall ikke enda.

Han har hatt god tid på seg også til å rydde osv. Da hun ble funnet sa de at hun hadde vært død en stund.

Utrolig trist er det i hvertfall. Stakkars familien hennes:(

 

Synes synd på foreldrene til han som er tiltalt også. De kan umulig ha det lett. Alle vet jo hvem han er. Spesielt i hjembyen.. Har vært innom Facebook-profilen hans og blir flau og direkte dårlig over kommentarene som andre har postet.

Skrevet

Hva slags person er det som kan gjøre noe sånt :(

Han har jo regelrett slått henne ihjel.

Og jeg vet godt at han ikke er dømt men regner med at det går den veien.



Anonymous poster hash: f5b44...bb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...