Gå til innhold

Har spist løk uten å vite det :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge kommer magesmertene til å vare? Og er det noe som kan lindre smerten? Huff, har så dårlig samvittighet! Gull er bare 8 uker  :( 

Anonymous poster hash: c815b...bf4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alle babyer får vondt i magen av løk..

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ikke alle får vondt i magen av det, og hvis du ikke engang selv visste at du åt det må det jo ha vært i særdeles små mengder. Jeg spiser stort sett det meste, unngår f. eks. løk i store mengder, men spiser da litt, både rå og stekt, hvis det står på menyen.

Skrevet

Ikke alle babyer får vondt i magen av løk, men utfra det du skriver vil jeg anta at din gjør det.
Et par ml sukkervann pleier å gjøre underverker.

Anonymous poster hash: bb20f...9b9
Skrevet

Det kan jo ikke vært mye nei, dette var i hamburger, vet ikke hvor mye de tilsetter jeg... Men likevel da, hvor lenge kan jeg forvente dette? Han gir klare tegn på smerte :(

Skrevet

Ingen av mine tre har reagert på at jeg har spist løk, er ikke alle som gjør det. Uansett, magevondt som skyldes løk varer ikke i dager, heller noen timer :)

Skrevet

Skal prøve sukkervann, takk for tips!

Skrevet

Min ene reagerte veldig på løk, jeg spiste ikke noe mat uten å undersøke om det var løk i det, for det er det i mye. Han gulpet ekstremt når jeg hadde spist det, men det varte ikke veldig lenge. Husker ikke hvor lenge, men det var snakk om timer. 

Det positive ved å måtte unngå løk, for min del, var at jeg lærte meg å lage mer mat fra bunnen av. For din del videre, anta at alt av farseprodukter har løk i seg, det samme med det meste av ferdigsauser og til og med det meste av potetgull har løk/løkpulver i seg.

Anonymous poster hash: 2de47...c95
Skrevet

Min ene reagerte veldig på løk, jeg spiste ikke noe mat uten å undersøke om det var løk i det, for det er det i mye. Han gulpet ekstremt når jeg hadde spist det, men det varte ikke veldig lenge. Husker ikke hvor lenge, men det var snakk om timer.

Det positive ved å måtte unngå løk, for min del, var at jeg lærte meg å lage mer mat fra bunnen av. For din del videre, anta at alt av farseprodukter har løk i seg, det samme med det meste av ferdigsauser og til og med det meste av potetgull har løk/løkpulver i seg.

Jeg lager nesten all mat fra bunnen, men kan nesten ikke komme på annet enn grøt som ikke brukes løk i likevel... Klart man kan droppe det og lage uten, men da smaker det jo ingenting :(

Anonymous poster hash: ceb2d...449

Skrevet

Jeg lager nesten all mat fra bunnen, men kan nesten ikke komme på annet enn grøt som ikke brukes løk i likevel... Klart man kan droppe det og lage uten, men da smaker det jo ingenting :(

What?? Bruker du løk i alt untatt grøt??

Skrevet

What?? Bruker du løk i alt untatt grøt??

Av middag. Sikkert ikke alt, men kan faktisk ikke komme på noe annet jeg ikke bruker løk i. Vel, ikke i pannekaker heller, men det er jo ikke egentlig middag. Og faktisk ikke i kjøttkaker... Men f. eks forrige uke hadde vi ikke en eneste middag uten løk, og ikke noe på middagsplanen for denne uken heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...