Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Jeg har 40.000 kr i "smålån" (gemoney og 2 kontoer med klær/sko man kan sette opp)FARLIG!:S Jeg har bestemt meg for å gå skikkelig inn for å bli kvitt disse smålånene! Burde jeg betale ut et lån først eller litt og litt på alle?hum... flere som har havnet oppi dette?:S Jeg føler meg så misslykket pga dette, uansvarlig:-( Jeg får betalt regningene mine og er aldri sen med slikt, men det er jo så "lettvint" med lånte penger til TULL!!!!!!! Anonymous poster hash: 45629...af1
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #2 Skrevet 9. juli 2013 Siden det er gebyrer på alle, bør du bli kvitt ett og ett helt. Anonymous poster hash: 5a56b...765
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #3 Skrevet 9. juli 2013 Ta et og et.Alle har gebyrer, og 2 og 1 gebyrer er bedre enn 3.Bli kvitt det lånet med høyest rente og mest gebyrer først, og det med lavest sist. Anonymous poster hash: dd9b7...fc7
valkyrien Skrevet 9. juli 2013 #4 Skrevet 9. juli 2013 Det lureste er vel å refinansiere, og samle alle til ett lån. Mannen min samlet sine smålån hos OppFinans, og sparte flere tusen i mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå