Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Gjorde det med en gang hun kom ut, og jeg spurte da jordmor om det, hun sa det ikke gjorde noe. Virker som om det er når hun ligger på brystet mitt, og ofte rett etter mat. Når jeg Googler kommer det bare opp masse om hjertefeil... Grunn til panikk? Anonymous poster hash: 2db99...6ba
Gjest Leaf Skrevet 9. juli 2013 #2 Skrevet 9. juli 2013 Ikke opplevd det med noen av mine egne barn. Men alltid når det har vært noe, så har jeg først ringt min pappa(han vet alt og jobbet lenge med akuttmedisin etc) , får jeg ikke tilfredsstillende svar der, så ringer jeg legen! Så mitt tips vil være å ta en tlf til legen og høre med de Enkelt og greit!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #3 Skrevet 9. juli 2013 Hadde ringt legen jeg også. Greit å få klarhet i ting, så slipper du bekymring Anonymous poster hash: 59429...722
Nettie+jentungen Skrevet 9. juli 2013 #4 Skrevet 9. juli 2013 Datteren min var gjennomvåt av svette etter amming i starten. Men tok det opp med helsesøster og hun sa at så lenge huden ikke skiftet farge (marmorert) var det ikke farlig. Du kan jo ringe legen eller spørre på hs
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #5 Skrevet 9. juli 2013 Ring lege. Best å få sjekket. Mest sannsynlig ikke noe, men bedre en gang for mye... Anonymous poster hash: 89d37...193
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #6 Skrevet 9. juli 2013 Takk for svar. Tok som sagt dette opp på sykehuset og de sa det var greit. Men var jo teit å Google her hjemme får ringe helsestasjon i morgen Anonymous poster hash: 2db99...6ba
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #7 Skrevet 9. juli 2013 Takk for svar. Tok som sagt dette opp på sykehuset og de sa det var greit. Men var jo teit å Google her hjemme får ringe helsestasjon i morgen Anonymous poster hash: 2db99...6ba Google er ikke alltid ens beste venn Lykke til, håper alt står bra til Anonymous poster hash: 59429...722
Bumblebeee Skrevet 9. juli 2013 #8 Skrevet 9. juli 2013 Del gjerne svaret fra helsesøster her, jeg har også en nyfødt som blir kald og klam på pannen av og til. Tror det er i forbindelse med at han ligger på brystet mitt.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 9. juli 2013 #9 Skrevet 9. juli 2013 Min sønn kaldsvettet masse som nyfødt! Altså, flere uker. Men det var visst ikke farlig, og han er nå for alt vi vet frisk (bank i bordet)!
nagini Skrevet 10. juli 2013 #10 Skrevet 10. juli 2013 Da hadde jeg umiddelbart tenkt hjertefeil, men det er bare min erfaring. Ser jo her at flere har hatt kaldsvette barn uten at det er hjertefeil, så da blir panikken min kanskje litt mindre om bebis skulle vise seg å kaldsvette litt i begynnelsen. Kanskje.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #11 Skrevet 10. juli 2013 Nevlen min hadde hjertefeil. Ble oppdaget da han var tre mnd. Bestemoren reagerte på at han svettet så mye. Han ble operert, og er frisk nå:-) Vi er utrolig lettet!! Anonymous poster hash: 89d37...193
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå