Gå til innhold

Hva slags forlovelse/giftering har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvitt gull, gult, glatt, med eller uten diamanter? Sitter å søker på nettet, men sliter med å bestemme meg/oss.

Anonymous poster hash: e818c...995
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Børstet titan med 3 diamanter formet som et hjerte. 6mm bred.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Børstet titan :) Rene, enkle ringer, jeg synes ikke diamant er pent, så det holdt jeg meg unna..

Skrevet

Gult gull med et mønster rundt og mannens ring er 5mm tykkere enn min.

Jeg er vokst opp med at gifteringene skal være i gult gull og uten diamanter så holder med til det:)

Skrevet

Glatte og tykke i gult gull. Begges er like tykke, men må er vi to damer også, da ;)

Skrevet

Mannen vil ha gult gull, men jeg synes hvitt gull er penere. Vanskelig ;) HI

Skrevet

Gult gull. Enkle, med diskret mønster mot sidene. Akkurat som jeg synes gifteringer bør se ut.

Skrevet

Min er i gult gull. Ismatt overflate og stjernedryss av diamanter:-)

Jeg er kjempefornøyd. Mannen som valgte. Synes hvitt gull er fint, men gult gull ser ut som en giftering.

Anonymous poster hash: 52502...8c4

Skrevet (endret)

Vi har tykke ringer fra Ole Lyngaard i gult gull. De var litt "rufsete" i overflaten, men etter mange års bruk er de blitt glatte. Tenkte å "rufse" de opp igjen til vår 10 års bryllupsdag. De var dyre, men vi er kjempefornøyd.

Forlovelsesringen min er og fra Ole lyngaard. Satt sammen av lubne hjerter i gult gull. Det ene hjertet er i hvitt gull og der sitter en diamant. Kjempefin.

Endret av Pento
Skrevet

Gult gull, 4 mm tjukk, glatt, avrunda, For meg er det gult gull som er giftering.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Gult gull, glatt, avrundet, 3,5 eller 4 mm bred. Helt standard forlovelses-/giftering. Svært enkel å tyde, selve prototypen på giftering, akkurat slik vi liker det. 

Skrevet

Gult gull med 7 diamanter :)

Skrevet

Inge som har hvitt her da?

Skrevet

Gult gull, glatte, med navnet gravert på utsiden. Min håndskrift på hans og motsatt:)

Skrevet

Gult gull med hvitt gull i midten med mønster. Elsker ringen min <3

Skrevet

Gult gull, glatt, avrundet, 3,5 eller 4 mm bred. Helt standard forlovelses-/giftering. Svært enkel å tyde, selve prototypen på giftering, akkurat slik vi liker det.

Samme her. Klassisk giftering. Og ikke en eneste diamant å se. Akkurat slik vi begge ville ha det.

Anonymous poster hash: 2e4e1...d2e

Skrevet

Hvitt, børstet gull på midten, med gult gull kant på begge sider. Min har en diamant. Ti år gamle ringer, lurer på om vi skal investere i noen nye. Elsker smykker, gjerne dyre. Bærer en formue på hendene.

Anonymous poster hash: 33dfa...0c7

Skrevet

Glatt, hvitt gull med tre diamanter. Mannen sin er uten diamanter.

Skrevet

Har alliansering i hvitt gull. Fikk den som forlovelsesring med en diamant og satt inn to nye da vi giftet oss. Mannen har ingen giftering! 

Skrevet

Massiv børstet platina, ingen pynt.

Gjest meg&mini
Skrevet

Gult gull, glatte, med navnet gravert på utsiden. Min håndskrift på hans og motsatt:)

Så koselig :) Har aldri sett noen som har det..

Skrevet (endret)

Vel ... Er ikke gift lenger, men hadde giftering i gult gull med "Din NN dd.mm.åååå" (har solgt den) og forlovelsesringen var en "Diana-ring" i hvitt gull med en safir og diamanter rundt. Den ligger trygt i en eske. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med den. Kommer aldri til å bruke den, men vil heller ikke kvitte meg med den.

Endret av MammantilNurket
Skrevet

En glatt enkel en i hvitt gull. Hater diamaneter og bling bling, og liker ikke/kler ikke gult gull...

Skrevet

Begge har i gult gull, 4 mm brede. En liten diamant i min. Gravert med navn og bryllupsdato på innsiden.

Skrevet

Ingen av oss har ring. Vi trenger ikke merke hverandre som eiendeler for å huske at vi er gift.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...