Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Hvitt gull, gult, glatt, med eller uten diamanter? Sitter å søker på nettet, men sliter med å bestemme meg/oss. Anonymous poster hash: e818c...995
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. juli 2013 #2 Skrevet 9. juli 2013 Børstet titan med 3 diamanter formet som et hjerte. 6mm bred.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 9. juli 2013 #3 Skrevet 9. juli 2013 Børstet titan Rene, enkle ringer, jeg synes ikke diamant er pent, så det holdt jeg meg unna..
Hubro :) Skrevet 9. juli 2013 #4 Skrevet 9. juli 2013 Gult gull med et mønster rundt og mannens ring er 5mm tykkere enn min. Jeg er vokst opp med at gifteringene skal være i gult gull og uten diamanter så holder med til det:)
Kjærepære Skrevet 9. juli 2013 #5 Skrevet 9. juli 2013 Glatte og tykke i gult gull. Begges er like tykke, men må er vi to damer også, da
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #6 Skrevet 9. juli 2013 Mannen vil ha gult gull, men jeg synes hvitt gull er penere. Vanskelig HI Anonymous poster hash: e818c...995
Musemorbr / Skrevet 9. juli 2013 #7 Skrevet 9. juli 2013 Gult gull. Enkle, med diskret mønster mot sidene. Akkurat som jeg synes gifteringer bør se ut.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #8 Skrevet 9. juli 2013 Min er i gult gull. Ismatt overflate og stjernedryss av diamanter:-) Jeg er kjempefornøyd. Mannen som valgte. Synes hvitt gull er fint, men gult gull ser ut som en giftering. Anonymous poster hash: 52502...8c4
Musemora Skrevet 9. juli 2013 #9 Skrevet 9. juli 2013 (endret) Vi har tykke ringer fra Ole Lyngaard i gult gull. De var litt "rufsete" i overflaten, men etter mange års bruk er de blitt glatte. Tenkte å "rufse" de opp igjen til vår 10 års bryllupsdag. De var dyre, men vi er kjempefornøyd. Forlovelsesringen min er og fra Ole lyngaard. Satt sammen av lubne hjerter i gult gull. Det ene hjertet er i hvitt gull og der sitter en diamant. Kjempefin. Endret 9. juli 2013 av Pento
☆☆☆ Skrevet 9. juli 2013 #10 Skrevet 9. juli 2013 Gult gull, 4 mm tjukk, glatt, avrunda, For meg er det gult gull som er giftering.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 9. juli 2013 #11 Skrevet 9. juli 2013 Gult gull, glatt, avrundet, 3,5 eller 4 mm bred. Helt standard forlovelses-/giftering. Svært enkel å tyde, selve prototypen på giftering, akkurat slik vi liker det.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #13 Skrevet 9. juli 2013 Inge som har hvitt her da? Anonymous poster hash: e818c...995
skinnfilla Skrevet 9. juli 2013 #14 Skrevet 9. juli 2013 Gult gull, glatte, med navnet gravert på utsiden. Min håndskrift på hans og motsatt:)
Tigerpote Skrevet 9. juli 2013 #15 Skrevet 9. juli 2013 Gult gull med hvitt gull i midten med mønster. Elsker ringen min <3
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #16 Skrevet 9. juli 2013 Gult gull, glatt, avrundet, 3,5 eller 4 mm bred. Helt standard forlovelses-/giftering. Svært enkel å tyde, selve prototypen på giftering, akkurat slik vi liker det. Samme her. Klassisk giftering. Og ikke en eneste diamant å se. Akkurat slik vi begge ville ha det. Anonymous poster hash: 2e4e1...d2e
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #17 Skrevet 9. juli 2013 Hvitt, børstet gull på midten, med gult gull kant på begge sider. Min har en diamant. Ti år gamle ringer, lurer på om vi skal investere i noen nye. Elsker smykker, gjerne dyre. Bærer en formue på hendene. Anonymous poster hash: 33dfa...0c7
Monajenten Skrevet 9. juli 2013 #18 Skrevet 9. juli 2013 Glatt, hvitt gull med tre diamanter. Mannen sin er uten diamanter.
Håpet ble virkelighet! Skrevet 9. juli 2013 #19 Skrevet 9. juli 2013 Har alliansering i hvitt gull. Fikk den som forlovelsesring med en diamant og satt inn to nye da vi giftet oss. Mannen har ingen giftering!
Gjest meg&mini Skrevet 9. juli 2013 #21 Skrevet 9. juli 2013 Gult gull, glatte, med navnet gravert på utsiden. Min håndskrift på hans og motsatt:) Så koselig Har aldri sett noen som har det..
MammantilNurket Skrevet 9. juli 2013 #22 Skrevet 9. juli 2013 (endret) Vel ... Er ikke gift lenger, men hadde giftering i gult gull med "Din NN dd.mm.åååå" (har solgt den) og forlovelsesringen var en "Diana-ring" i hvitt gull med en safir og diamanter rundt. Den ligger trygt i en eske. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med den. Kommer aldri til å bruke den, men vil heller ikke kvitte meg med den. Endret 9. juli 2013 av MammantilNurket
Frøken Ubesluttsom Skrevet 9. juli 2013 #23 Skrevet 9. juli 2013 En glatt enkel en i hvitt gull. Hater diamaneter og bling bling, og liker ikke/kler ikke gult gull...
MamaO'Rama Skrevet 9. juli 2013 #24 Skrevet 9. juli 2013 Begge har i gult gull, 4 mm brede. En liten diamant i min. Gravert med navn og bryllupsdato på innsiden.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. juli 2013 #25 Skrevet 9. juli 2013 Ingen av oss har ring. Vi trenger ikke merke hverandre som eiendeler for å huske at vi er gift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå