ellen-propellen Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 når kvinner bader i shorts og tskjorte på en familiestrand. Eneste kvinnene på stranda med stramme kropper er 16 år, men voksne flotte kvinner går fullt påkledd mens de bader med 2-3 åringen. Er ikke kroppshysteriet gått litt vel langt når man skjuler seg for andre kvinner?
Gjest Skrevet 9. juli 2013 #2 Skrevet 9. juli 2013 Hæ? Da har du ikke sett meg på stranda. Free Willy i fri utfoldelse, og gir blanke f... hva folk måtte mene og synes
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 9. juli 2013 #3 Skrevet 9. juli 2013 Heh, som du ser på nick, så er jeg langt fra stram lenger, og det gjelder ikke bare puppepartiet Jeg gremmes over fettet, strekkmerker, dvask hud og bløte partier Men jeg drister meg ut i bikiniunderdel og takini eller singlet på stranda orker ikke å fly rundt mer påkledd enn nødvendig
Elsker livet Skrevet 9. juli 2013 #4 Skrevet 9. juli 2013 Syns det er greit å holde nakenheten mest mulig privat jeg. Men akkurat t-skjorte er vel litt vel upraktisk om man skal bade. Hva med en tankini og evt. badetruse med skjørt?
ellen-propellen Skrevet 9. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2013 Syns det er greit å holde nakenheten mest mulig privat jeg. Men akkurat t-skjorte er vel litt vel upraktisk om man skal bade. Hva med en tankini og evt. badetruse med skjørt? Ærlig talt- jeg er da vitterlig ikke naken om jeg har bikini på mens jeg bader med 3 åringen min! Naken er i netto som uten noe tøy
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #6 Skrevet 9. juli 2013 Folk må gå med hva de vil for meg bare jeg får gå i min minimale bikini og føle meg vel med den slanke, stramme kroppen min. Nei, jeg er ikke 16 år, men 36. Får mange stygge blikk fra andre damer, og det gir meg bekreftelse på at jeg ser fin ut. Takk skal dere ha:-) Anonymous poster hash: e3e93...fd2
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. juli 2013 #7 Skrevet 9. juli 2013 Enig med deg. Synes heller ikke at man på det området er noe godt forbilde for barna. At dersom man ikke har modellkropp må man gjemme den bort med klær...
3 på rad Skrevet 9. juli 2013 #8 Skrevet 9. juli 2013 Det finnes da badedrakter og evt. et sjal man kan knyte rundt hoften for å skjule evt. "skavanker". Må man kle seg som en slask fordi man har et par kilo ekstra. Blir så glad når jeg ser damer med runde former som kan kle seg.
Gjest Skrevet 9. juli 2013 #9 Skrevet 9. juli 2013 Enig. Selv har jeg anskaffet en skikkelig god bikinioverdel som støtter og løfter opp "jentene" mine, slik at de strutter, og da mere enn mageflesket. Og trusen er mere lik boxer, som skjuler magen og dekker baken
Gjest sug lut Skrevet 9. juli 2013 #10 Skrevet 9. juli 2013 Folk må gå med hva de vil for meg bare jeg får gå i min minimale bikini og føle meg vel med den slanke, stramme kroppen min. Nei, jeg er ikke 16 år, men 36. Får mange stygge blikk fra andre damer, og det gir meg bekreftelse på at jeg ser fin ut. Takk skal dere ha:-) Anonymous poster hash: e3e93...fd2 Du tror faktisk at noen sender deg stygge blikk? Da tror jeg du undervurderer hvor liten interessant andre synes du er, stram eller ei. Din navle er det bare du som beskuer, gitt.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #11 Skrevet 9. juli 2013 Så ei i badeland i sommer som hadde tights under badedrakten, tights som gikk langt ned på leggen.. jeg bruker aldri bikini, men i badelandet hadde jeg faktisk badedrakt. Hvem bryr seg? Så forresten ei ung mor med hengeditt og -datt som hadde bikinien hun brukte da hun var 16, sikkert, burde nok valgt badedrakt, da enkelte kroppsdeler nok hadde vokst litt... Anonymous poster hash: c0466...e8b
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #12 Skrevet 9. juli 2013 Syns det er greit å holde nakenheten mest mulig privat jeg. Men akkurat t-skjorte er vel litt vel upraktisk om man skal bade. Hva med en tankini og evt. badetruse med skjørt?Ærlig talt- jeg er da vitterlig ikke naken om jeg har bikini på mens jeg bader med 3 åringen min! Naken er i netto som uten noe tøy Nei, du er ikke naken i bikini, men det går vel likevel an å respektere at andre føler seg nakne? For meg er både mage, hofter og lår så privat at jeg helst viser det fram til så få som mulig. Anonymous poster hash: 2c421...eed
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #13 Skrevet 9. juli 2013 Folk må gå med hva de vil for meg bare jeg får gå i min minimale bikini og føle meg vel med den slanke, stramme kroppen min. Nei, jeg er ikke 16 år, men 36. Får mange stygge blikk fra andre damer, og det gir meg bekreftelse på at jeg ser fin ut. Takk skal dere ha:-) Anonymous poster hash: e3e93...fd2 Du tror faktisk at noen sender deg stygge blikk? Da tror jeg du undervurderer hvor liten interessant andre synes du er, stram eller ei. Din navle er det bare du som beskuer, gitt. Nei, jeg tror ikke, men jeg vet det. Folk stirrer og det er jo bare hyggelig. Blir glad for alle komplimenter jeg får jeg:-) Fortsatt god kveld til deg også:-) Anonymous poster hash: e3e93...fd2
Gjest sug lut Skrevet 9. juli 2013 #14 Skrevet 9. juli 2013 Folk må gå med hva de vil for meg bare jeg får gå i min minimale bikini og føle meg vel med den slanke, stramme kroppen min. Nei, jeg er ikke 16 år, men 36. Får mange stygge blikk fra andre damer, og det gir meg bekreftelse på at jeg ser fin ut. Takk skal dere ha:-) Anonymous poster hash: e3e93...fd2 Du tror faktisk at noen sender deg stygge blikk? Da tror jeg du undervurderer hvor liten interessant andre synes du er, stram eller ei. Din navle er det bare du som beskuer, gitt. Nei, jeg tror ikke, men jeg vet det. Folk stirrer og det er jo bare hyggelig. Blir glad for alle komplimenter jeg får jeg:-) Fortsatt god kveld til deg også:-) Anonymous poster hash: e3e93...fd2 Stygge blikk ble plutselig til komplimenter? Du er ikke en liten smule selvopptatt?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #15 Skrevet 9. juli 2013 Ja, stygge blikk betyr misunnelse, ergo har jeg noe de skulle ønske de hadde. Er vi ikke alle litt selvopptatte? Ser ikke noe galt i det så lenge jeg ikke snakker om det til folk eller skader noen med det. Anonymous poster hash: e3e93...fd2
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #16 Skrevet 9. juli 2013 Jeg ser aldri eller svært sjelden stygt på folk - og ihvertfall ikke fordi det ser ut som det ene eller det andre. Gjør folk flest det? Mulig jeg har sett stygt på røykere som ikke tar hensyn, men.. Anonymous poster hash: 4052f...c63
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. juli 2013 #17 Skrevet 9. juli 2013 Ja, stygge blikk betyr misunnelse, ergo har jeg noe de skulle ønske de hadde. Er vi ikke alle litt selvopptatte? Ser ikke noe galt i det så lenge jeg ikke snakker om det til folk eller skader noen med det. Anonymous poster hash: e3e93...fd2 På seg selv kjenner man andre heter det, og jeg har derfor vanskelig for å forstå at noen sender deg stygge blikk fordi du går i bikini på stranden. Om du har en penere kropp enn de fleste kunne nok jeg også ha kikket etter deg, men ikke med et stygt blikk. Rett og slett for at pene ting (eller mennesker) er behagelig å se på. Det kan også være vanskelig å holde blikket for seg selv om noen skiller seg veldig ut i andre retningen, men jeg gjør så godt jeg kan. Ei jente her jeg bor har anoreksia, og når hun går forbi er det vanskelig å ikke se. En dag jeg stod å fylte diesel kom der ei jente på sykkel. Hun hadde fyldig rompe, som meg. Men skjørtet hennes dekket den ikke, og det var overhodet ikke misunnelse som gjorde at jeg hadde problemer med å holde blikket for meg selv. Poenget mitt er at om noen ser på deg er det enten fordi du er pen, eller fordi du skiller deg ut på en eller annen måte.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #18 Skrevet 9. juli 2013 Ja, stygge blikk betyr misunnelse, ergo har jeg noe de skulle ønske de hadde. Er vi ikke alle litt selvopptatte? Ser ikke noe galt i det så lenge jeg ikke snakker om det til folk eller skader noen med det. Anonymous poster hash: e3e93...fd2 He he, litt søtt at du tror det Stygge blikk betyr neppe misunnelse, heller at du utsondrer noe ufyselig, se tacky ut eller oppfører deg ufint. Jeg er 33, har kropp som en victoria secretmodell om jeg hadde vært høyere, og har faktisk aldri opplevd stygge blikk fra kvinner, eller "kåte blikk fra menn" som en annen selvgod kvinne påsto her inne forleden. Går i vanlig liten bikini, men strutter ikke rundt. Anonymous poster hash: 1c239...980
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå