Gå til innhold

windows 8

Anbefalte innlegg

Skrevet

regner med at noen her inne har det, tok det lang tid å bli vant til det? blir snart gal her, virker som den lever sitt eget liv. for plutselig kommer det ett annet skjermbilde opp med masse små firkanta snarveier bare fordi jeg drar musepekeren over skjermen. den er jo så annerledes at jeg sliter med å finne frem :-( 

Anonymous poster hash: c6c9f...6f8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg har akkurat fått ny pc og sliter med det samme ;) Eller det er litt bedre nå, men jeg trives best med det gammeldagse skrivebordet og nettleseren ;)

Anonymous poster hash: cd6bc...4b7
Skrevet

Hater Windows 8... Hatt rælet i noen mnd nå, blir ikke vant til det...

Skrevet

godt det ikke bare er jeg som sliter med den. likte bedre gode gamle Windows 7, den levde ikke sitt eget liv. får bare håpe jeg blir vant til den til slutt

Anonymous poster hash: c6c9f...6f8
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Har hatt det i noen mnd nå, og blitt vandt til det, funnet ut hvilke hjørner som "utløser" de firkantene osv. Men det var nesten så jeg kastet pc'n ut vinduet noen turer de første 2 mnd ja ;)

Skrevet

Hehe, jeg fikk Windows 8 i desember - har fortsatt ikke blitt helt vant til det, men liker pcen min godt og er fornøyd! :)

Anonymous poster hash: 74eca...926
Skrevet

Jeg gikk fra xp til win8 tok meg tre timer å bli vant til win8. Genialt, jeg har vivobok da. Så kanskje det gjør overgangen enklere...

Anonymous poster hash: b7596...6f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...