Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Burde jeg formidle dette klart til de som ligger strake (med solfaktor 30) for å bli brunest mulig? Type besteforeldregenerasjonen som har reist til syden tre ganger i året de siste 20 årene med soling som hovedformål? Vil ikke virke hysterisk heller, men de har solskader og jeg vil ikke miste dem til kreft. :| Anonymous poster hash: a0da5...451
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #3 Skrevet 9. juli 2013 Var en diskusjon i en annen tråd her i dag. Der ble dr Moan nevnt. Var på et lengre foredrag med ham for en stund siden. Han sa at fornuftig soling uten å bli brent var bra, og mente at risikoen for andre typer kreft og andre alvorlige sykdommer er såpass mye høyere om man mangler D-vitamin at man må veie det ene opp mot det andre. Man kan ikke styre andre, så synes du skal la dem få sole seg i fred om det er det de vil, de passer på å ikke bli brent og de bruker solfaktor. Anonymous poster hash: f1265...8e8
☆☆☆ Skrevet 9. juli 2013 #4 Skrevet 9. juli 2013 Synes ikkje du skal legge deg for mykje bort i prioriteringane til vaksne folk, det er lite sympatisk.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #5 Skrevet 9. juli 2013 Synes ikkje du skal legge deg for mykje bort i prioriteringane til vaksne folk, det er lite sympatisk. Du er nå lite sympatisk selv, så ta deg en bolle. Anonymous poster hash: 44080...9f3
☆☆☆ Skrevet 9. juli 2013 #6 Skrevet 9. juli 2013 Synes ikkje du skal legge deg for mykje bort i prioriteringane til vaksne folk, det er lite sympatisk. Du er nå lite sympatisk selv, så ta deg en bolle. Anonymous poster hash: 44080...9f3 Du er derimot eit sjarmtroll ser eg
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #7 Skrevet 9. juli 2013 He, he... Har i alle fall innsett at jeg ikke kommer til å "jobbe" med brunfargen mer. Anonymous poster hash: 9090a...fb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå