Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 I dag tok jeg en glukosebelastning og føler meg fortsatt kvalm og helt utslitt etter den (nå er det ca. 8 timer siden jeg tok den). Ble helt knust, måtte sove da jeg kom hjem. Fikk bare svar på den første prøven, som tas før du drikker preparatet, og den var fin. Den andre skal de sende til Haukeland og jeg får ikke svar før på slutten av uken... Er det vanlig å reagere sånn etter en glukosebelastning eller indikerer det at jeg har diabetes? Anonymous poster hash: 06a53...11b
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #2 Skrevet 9. juli 2013 Jeg har ikke diabetes, men tåler likevel sukker dårlig. Hadde jeg hatt i meg slike mengder glukose som skal til for disse testene så ville jeg ha merket det i flere dager i etterkant... Så du trenger ikke ha diabetes selv om du reagerer slik. Anonymous poster hash: 5c4cf...d78
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #3 Skrevet 9. juli 2013 Tror ikke det trenger å bety at du har diabetes. Men jeg synes det var rart at du ikke fikk svaret med en gang, det har jeg alltid gjort. Anonymous poster hash: 86c1b...c5e
Gjest Leaf Skrevet 9. juli 2013 #4 Skrevet 9. juli 2013 Tror ikke det trenger å bety at du har diabetes. Men jeg synes det var rart at du ikke fikk svaret med en gang, det har jeg alltid gjort. Anonymous poster hash: 86c1b...c5e Vil tro du har fått svar på den første prøven, men den som tas i blodprøveglass kan man ikke få svar på med en gang da den må sendes til analyse..
Major HotLips Houlihan Skrevet 9. juli 2013 #5 Skrevet 9. juli 2013 Jeg var utslått i tre dager etter testen, urven og sliten :/ men testen var fin da..
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #6 Skrevet 9. juli 2013 Tusen takk for svar alle sammen Jeg så litt på google også og ser at de fleste føler seg litt uvel etter en sånn glukosebelastning...så jeg er litt roligere nå. Anonymous poster hash: 06a53...11b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå