Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Vi får en ny baby og lurte på om vi trenger søskenvogn. Den eldste blir over 2, men de vil kanskje ha vogn en stund til? Han liker egentlig å sitte i vogna si han. Også er det jo greit når en er borte at begge barna "sitter fast" og en har kontroll, eller? Anonymous poster hash: c17e4...641
Poetika med K Skrevet 9. juli 2013 #2 Skrevet 9. juli 2013 Vi har rett over to år mellom våre og vi kjøpte det ikke. Hva med søskensete eller ståbrett??
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #3 Skrevet 9. juli 2013 Vi har 2år og 9mnd mellom våre og hadde ikke bruk for søskenvogn. Eldste sluttet å sove på dagen da han var ca 2 år og han sluttet å sitte i vogn lenge før broren kom. Yngste er snart 3,5år og sover fortsatt på dagen, så hvis vi hadde fått en nr3 like tett, så hadde vi hatt god bruk for søskenvogn. Søskensete hadde jeg ikke valgt, alle steder jeg har funnet noe om det, står det at vogna blir veldig ustabil med det på, men søskenbrett hadde vi og det ble brukt en del når vi skulle gå langt. Anonymous poster hash: fb9bd...6bb
❤lille stjerne❤ Skrevet 9. juli 2013 #4 Skrevet 9. juli 2013 Til 3-3,5 år cirka.(gikk til og fra bhg, ganske langt hver vei).
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #5 Skrevet 9. juli 2013 27 mnd mellom barna, bruker søskenbrett. Hvis vi skal gå langt og er flere har vi med egen vogn til han. Anonymous poster hash: 0cae9...bf7
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #6 Skrevet 9. juli 2013 2 år og 8 mnd mellom våre barn, og vi hadde ikke søskenvogn, men ståbrett. I tre mnd sov storesøster fortsatt på dagtid. Da fikk hun vogna, mens lillebror sov i bagen. Dersom det hadde vært ca to år mellom, kunne det vært kjekt med søskenvogn til soving på dagtid i helgene. Er ganske vanlig at de små sover på dagtid fram til tre år. Anonymous poster hash: 54957...a97
Eira <3 Familien Skrevet 9. juli 2013 #7 Skrevet 9. juli 2013 Vår eldste brukte vogn til hun var tre år, tvillingene våre er 15 måneder og blir sikkert å bruke vogn til dem også er rundt tre år. Venter nummer fire om under en måned og han får egen vogn siden forrige vogn vi brukte var tvillingvogn:)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #8 Skrevet 9. juli 2013 Vi har ca to år mellom hvert barn. Tre totalt. Har aldri hatt søskenvogn. Klarer oss fint med ståbrett. Vi bruker også vogna mye, til og fra bhg hver dag. Anonymous poster hash: b9c74...192
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå