Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Sofa ved spisebordet er lekkert!! Men hvordan er det praktisk? Er det upraktisk når man f eks sitter flere der? Blir det trangt og "nært"? Noen som har erfaringer son kan fortelle? Anonymous poster hash: ecee9...3f2
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #2 Skrevet 9. juli 2013 Jeg syns selv det er bedre å sitte på stoler. Er litt lang, så syns sofaen ofte blir litt kort i rygg og sete. er 177 cm. Anonymous poster hash: bc861...656
Gemini77 Skrevet 9. juli 2013 #3 Skrevet 9. juli 2013 Jeg har det og elsker det. Blir mest barna som sitter på den siden og vi på stoler på andre siden. Spiser vi uten barna så sittet jeg allid i sofaen og mannen kommer over med vinglasset etter at middagen er spist opp. :-) Prøv mange sofaer og finn en som man ikke synker for mye ned i.. Jeg er også høy (180) men ser ikke problemet til hun over. Kjøp en sofa man sitter godt i.
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 9. juli 2013 #4 Skrevet 9. juli 2013 Henger meg på denne tråden da jeg har tenkt å ha sånn sofa selv Det er jo rålekkert, men hjelper jo ikke hvis de ikke er gode å sitte i
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #5 Skrevet 9. juli 2013 Jeg har det og elsker det. Blir mest barna som sitter på den siden og vi på stoler på andre siden. Spiser vi uten barna så sittet jeg allid i sofaen og mannen kommer over med vinglasset etter at middagen er spist opp. :-) Prøv mange sofaer og finn en som man ikke synker for mye ned i.. Jeg er også høy (180) men ser ikke problemet til hun over. Kjøp en sofa man sitter godt i.. Hvilken sofa har du? Anonymous poster hash: ecee9...3f2
Gemini77 Skrevet 9. juli 2013 #6 Skrevet 9. juli 2013 Jeg har det og elsker det. Blir mest barna som sitter på den siden og vi på stoler på andre siden. Spiser vi uten barna så sittet jeg allid i sofaen og mannen kommer over med vinglasset etter at middagen er spist opp. :-) Prøv mange sofaer og finn en som man ikke synker for mye ned i.. Jeg er også høy (180) men ser ikke problemet til hun over. Kjøp en sofa man sitter godt i.. Hvilken sofa har du? Anonymous poster hash: ecee9...3f2 Ja si det.. Det er en vanlig sofa som jeg har fått en ingeniør til å lage nye høyere bein til etter mål og tegning. Kjøpte sofaen på living tror jeg i fjor.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #7 Skrevet 9. juli 2013 Det er lite stilig. Anonymous poster hash: 4cf0e...cda
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #8 Skrevet 9. juli 2013 Det er lite stilig. Anonymous poster hash: 4cf0e...cda Var det spørsmålet? Anonymous poster hash: bb9d0...d37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå