Gå til innhold

Kvinner må jobbe mer- sier NHO sjefen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en gang går en kvinnelig leder ut og sier at norske kvinner jobber for lite. Selv har jeg 100% stilling fast men jobber redusert mens barna er små. Dvs 80%. Fordi jeg velger å prioritere tid med barna mine fremfor å "tjene" mer penger til fellesskapet.

Og hvorfor skal disse valgene alltid stekes inn på likestilling? Samboer var her hjemme i 6 mnd og fikk kontantstøtte mens jeg begynte i jobb med graderte foreldrepenger.

Så vi har prøvd d disse kvinnelige toppsjefene vil og jeg bestemte meg at jeg ikke ville tilbake i full stilling. Den ene fridagen i uken er gull verdt.

Er ikke lønnsomt for hverken fellesskapet eller vår økonomi men tid kan ikke kjøpes i penger.

Anonymous poster hash: 44ac8...d14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sikkert mange som ikke jobber i det hele tatt som preger gjennomsnittet? Hun kan jo konsentrere seg om å pushe på dem i stedet ;)

Skrevet

Det er faktisk ikkje småbarnsmødre som jobbar minst, deltid er ei vane mange ikkje kjem ut av og middelaldrande damer jobbar mindre enn 30-åringane.

Skrevet

NHO sjefen skal ikke legge seg borti hvor mye jeg jobber. Barna er viktigst uansett.

Anonymous poster hash: 785eb...518

Skrevet

Og hun har jo åpenbart et poeng. Nordmenn flest skal ha og ha, men ikke gi tilbake. Det er ikke en heldig effekt for samfunnet vårt.

Anonymous poster hash: 5ffb6...dc3

Skrevet

Jeg er enig i at alle skal bidra til fellesskapet, men hvis noen velger deltid for å være heime med barna må jo det være viktig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...