Gjest Anybody Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Så det så ! Kan knapt gå etter en noe tung fjelltur, har også 68 myggstikk, men er glad for nå skal a mor på tur til Provence! Skal med typen hans datter, hans far, ror og fars kjæreste.. Aldri møtt noen av de før jeg :/ litt nervøs! Men tenkte sjarmere de i senk med mine grillkunnskaper og n god flaske rødt! Skal bade masse! Jippi!! Livet kan være ganske godt altså! God sommer kranglere!
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 9. juli 2013 #2 Skrevet 9. juli 2013 Nyt turen og ikke vær nervøs. Det er ikke noen som kan motstå en dame med grillkunnskap.
Iiiiik Skrevet 9. juli 2013 #3 Skrevet 9. juli 2013 God tur! Det er klart de kommer til å like deg, de ser vel hvor fint du og kjæresten har det sammen og ingen kan vel unngå å like den som elsker en man selv elsker.
Gjest Anybody Skrevet 9. juli 2013 #4 Skrevet 9. juli 2013 Oi oi dypt Iiiiik! Og litt press angående grillingen Blir sikkert veldig stas! Gleder meg veldig til stabilt vær. Sol og hav! God ferie til alle!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 9. juli 2013 #5 Skrevet 9. juli 2013 God ferie, og god tur Bare å slappe av og nyte late dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå