Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Har jeg alltid syntes. Merkelig at det blir assosiert med sjørøvere og Jarle Anonymous poster hash: 496e3...df4
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #2 Skrevet 9. juli 2013 pirater var egentlig kun kvinner. et under at rusbrus ikke regnes som piratdrikke Anonymous poster hash: 8276c...b9d
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #3 Skrevet 9. juli 2013 Er nok du som er merkelig her .. Anonymous poster hash: 5a404...8db
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #4 Skrevet 9. juli 2013 pirater var egentlig kun kvinner. et under at rusbrus ikke regnes som piratdrikke Anonymous poster hash: 8276c...b9d Hihi:P er det sant? Anonymous poster hash: 496e3...df4
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #5 Skrevet 9. juli 2013 pirater var egentlig kun kvinner. et under at rusbrus ikke regnes som piratdrikke Anonymous poster hash: 8276c...b9d Hihi:P er det sant? Anonymous poster hash: 496e3...df4 Ehm, nei!! Anonymous poster hash: f4f3b...85b
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #6 Skrevet 9. juli 2013 Kanskje rom og cola er litt jentete(slik som at cola zero ble lansert som guttete i reklamene etter at cola light hadde fått jentestempel), men for meg er ikke det det samme som "hiv og hoi og en flaske med rom" Anonymous poster hash: a6506...350
MammantilNurket Skrevet 9. juli 2013 #7 Skrevet 9. juli 2013 Hva? Rom? Alle vet da at ekte sjørøvere drikker saft!! Det er jo sånn i Sabeltann-sangen: "Hiv og hoi, snart er saften vår, nå kan vi ta det rolig helt til neste vår" Halllooooo??? Vet dere ingenting lzm??
Kathrine. Skrevet 9. juli 2013 #8 Skrevet 9. juli 2013 Eg forbinder rom med brunt brennevin som drikkes bart. Er da ikkje jentete det vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå