Gå til innhold

Er ikke rom veldig jentete?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg alltid syntes. Merkelig at det blir assosiert med sjørøvere og Jarle

 

 

Anonymous poster hash: 496e3...df4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pirater var egentlig kun kvinner. et under at rusbrus ikke regnes som piratdrikke

 

Anonymous poster hash: 8276c...b9d

Skrevet

Er nok du som er merkelig her ..

 

Anonymous poster hash: 5a404...8db

Skrevet

pirater var egentlig kun kvinner. et under at rusbrus ikke regnes som piratdrikke

 

Anonymous poster hash: 8276c...b9d

Hihi:P er det sant?

 

Anonymous poster hash: 496e3...df4

Skrevet

 

pirater var egentlig kun kvinner. et under at rusbrus ikke regnes som piratdrikke

 

Anonymous poster hash: 8276c...b9d

Hihi:P er det sant?

 

Anonymous poster hash: 496e3...df4

 

Ehm, nei!!

 

Anonymous poster hash: f4f3b...85b

Skrevet

Kanskje rom og cola er litt jentete(slik som at cola zero ble lansert som guttete i reklamene etter at cola light hadde fått jentestempel), men for meg er ikke det det samme som "hiv og hoi og en flaske med rom"



Anonymous poster hash: a6506...350
Skrevet

Hva? Rom?

Alle vet da at ekte sjørøvere drikker saft!!

Det er jo sånn i Sabeltann-sangen:

"Hiv og hoi, snart er saften vår, nå kan vi ta det rolig helt til neste vår"

Halllooooo??? Vet dere ingenting lzm??

:P

Skrevet

Eg forbinder rom med brunt brennevin som drikkes bart.

Er da ikkje jentete det vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...