Gå til innhold

Hva spiser dere til frokost?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt så innmari lei av knekkebrød med brunost at det er til å bli gal av, så lurte på å finne litt ny inspirasjon her :) Brødskiver er jeg ikke noe særlig glad i, da må det i tilfelle være helt ferskt brød.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

All bran med ekstra lett melk. Eller 2 grove knekkebrød med mager smørost og skinke.

Vann og kaffe

Skrevet

Cheerios havre, herbalife Shake eller ryvita muesli crunch med hvitost. :)

Anonymous poster hash: a7ad5...b20

Skrevet

Havregrøt er jeg så og si avhengig av hver morgen.

1 dl lettkokte havregryn med litt kruskakli

1 dl ekstralettmelk

2 dl vann

1/4 ts salt

1 ts lett eplesyltetøy (sukkerredusert, ikke kunstig søtet)

1 ss rosiner

2 ss cottage chees

Kanel

... Som pålegg!

Bruker jeg, og det smaker himmelsk godt og er sunt :-)

Skrevet

Tenkte jeg skulle svare med hva jeg hadde til frokost idag, fordi jeg spiser den akkurat nå, men så likte du ikke brød noe særlig! Men jeg har uansett to skiver grovbrød med leverpostei og aprikossyltetøy. Og vann ved siden av :)

Anonymous poster hash: 095b7...3c6
Skrevet

Ellers er rundstk med mellomkokt egg veldig godt. Så kjekke disse frosne rundstk i frysedisken hvis man ikke baker selv.

Gjest Skofantomet
Skrevet

Grove Rundstykker med baconleverpostei og paprika er min frokostfavoritt :)

Skrevet

Tusen takk for tips :D Havregryn med melk spiste jeg en hel del av tidligere, men havregrøt har jeg fremdeles til gode å prøve ut :) Rundstykker hørtes ikke så dumt ut, jeg har faktisk noen liggende i fryseren som jeg skal huske på i morgen! :)

Skrevet

Omelett med ost og skinke :) Uten knekkebrød og brød.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Yoghurt naturell med bær, noen ganger også nøtter og muslimer, smoothie og knekkebrød.

Skrevet

Yoghurt naturell med bær, noen ganger også nøtter og muslimer, smoothie og knekkebrød.

:ph34r::lol:

Jeg spiser 2 knekkebrød (solruta med sesamfrø) eller et rundstykker (hafler fra frysedisken). Som oftest med skinke eller hvitost.

Er på slankern, så prøver å unngå rundstykkene da de inneholder 150 kalorier pr stk. Blir mere mett på 2 knekkebrød som kun inneholder 105 kalorier.

Ellers spiser jeg havregrynsgrøt med kanel og bitte litt sukker (har prøvd rosiner og mye annet, men klarer ikke få det i meg)

Eller bare en smoothie om jeg ikke er særlig sulten.

Drikker te eller kaffe.

Anonymous poster hash: 6fc19...ac5

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

3 stk knekkebrød med hvitost. Hver dag, i alle fall de to siste årene. Spennende? Definitivt nei.

Skrevet

Banan pannekaker med nibs, kokos og hakkede nøtter er en stor slager for min del, metter godt og lenge. Smoothies i farten, eggmuffins, kokosgrøt, avocadogrøt, hjemmelaget bær/frukt is, nøttebrød med kjøttpålegg, middagsrester.. Noe av det ihvertfall.

Skrevet

Knekkebrød (finn crisp de runde eller holegrain) med forskjellig pålegg.. brunost med blåbær/bringebær syltetøy er grådig godt.. dette er fordi jeg prøver å unngå brød. Men favoritten er absolutt ferske rundstk med hvitost og agurk eller halv stekte danske rundstk. Gjerne med kokt egg pg massr brelett ;) hehe kunne spist meg ihjel ;)

Skrevet

Polarbrød med syltetøy.. Drømmer dog om wraps med spekeskinke, aioli og hjertesalat.. Men det får bli om 6 mnd.. Sukk..

Skrevet

Hjemmelaget knekkebrød, ett med cottage cheese m/blåbærsyltetøy og ett med phil light m salat, kokt skinke, avokado og ferske urter.

Til "dessert" et par ss med vaniljekesam m blåbær, bringebær og hakkede valnøtter på.

Høydare hver dag!

Skrevet

Har skeia ut med bagels med bremykt og Jarlsberg dei siste dagane. I norgon er det tilbake til den smale sti med grovbrød med skinkepålegg og ost trur eg. Tomat eller paprika på toppen er godt :)

Skrevet

Gresk/ tyrkisk yoghurt med frukt, bær, nøtter og honning :)

Anonymous poster hash: ac8dc...4cf
Skrevet

Veldig glad i koke egg, jeg.

I dag: 1 brødskive m/kokt egg og 1 skive m/serranoskinke og ost. 1/2 avocado, agurk og cherrytomater+et stoooort glass farris og te :)

Skrevet

Er jeg lat spiser jeg en halv boks (den store) mager cottage cheese med kanel og vaniljepulver. Men jeg prøver å lage en "bedre" frokost, da blir det oftest kinakål eller crispisalat med biter av stekt kyllingfilet og litt dressing. Spiser ikke kornprodukter i det daglige.

Skrevet

byggrynsgrøt med kanel og rosiner :D

Skrevet

byggrynsgrøt med kanel og rosiner :D

Åh - det er såååå godt :) Har du oppskrift?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...