linus82 Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Har noen brukt enfamil mme? Hjalp den ? Hvordan blandet dere den ut? Når jeg blander den blir den så tykk så guttungen klarer ikke å få den ut flaska. Noen gode råd, tips???
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #2 Skrevet 9. juli 2013 Den var virkelig redningen her. Jeg mener å huske at den måtte blandes ut ganske varmt?. De eneste flaskene som fungerte var de fra mam som selges på mange dagligvarebutikker:) Anonymous poster hash: f33dc...3c1
linus82 Skrevet 9. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2013 På boksen står det at vannet skal kjøleskap ned til spise temperatur føre den blandes. Får liksom ikke til å blande den, og da klarer jo ikke guttungen å spise den. Hadde trengt at det gikk, han hat kraftig refluks.
Milliun Skrevet 9. juli 2013 #4 Skrevet 9. juli 2013 Jeg brukte den og det fungerte helt fint. Kjøp større tut til flaska så det blir lettere å drikke av den.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #5 Skrevet 9. juli 2013 Den må blandes ut på nøyaktig temperatur, det er en treningssak:) Anonymous poster hash: f33dc...3c1
Gjest Ingen skal få! Skrevet 9. juli 2013 #6 Skrevet 9. juli 2013 Den må blandes ut på nøyaktig temperatur, det er en treningssak:) Anonymous poster hash: f33dc...3c1 . Pluss at du må rulle, ikke riste.
Gjest Ingen skal få! Skrevet 9. juli 2013 #8 Skrevet 9. juli 2013 Istedet for å riste melka, må du rulle flaska mellom hendene for å få vekk klumpene.
bIomstre Skrevet 9. juli 2013 #9 Skrevet 9. juli 2013 Sakset fra produsentens brosjyre: "- Kok vannet og avkjøl til romtemperatur før tilberedning. - Hell den ønskede mengden avkjølt vann i flasken og tilsett pulveret. - Lukk flasken. Rull først flasken mellom hendene og rist deretter grundig." Synes det høres litt merkelig ut med romtemperatur (noen og 20 bare?), ville trodd de mente drikketemperatur (ca 37). Hva står det på pakka? Ville absolutt gått opp en strl på flaskesmukken for å se om det hjalp! Brosjyren: http://www.meadjohnson.no/Filer/Refluxgulpinghosbarn_10422._10422._10422.etvanligtproblemNo_10422.pdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå