Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Vil mer enn alt få av meg 30 kg. Men sprekker gang på gang. Tror jeg er i ferd med å bli deprimert av alle nederlag. Tips tas imot med stort takk! Anonymous poster hash: 91887...5a9
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #2 Skrevet 9. juli 2013 Jeg kunne skrevet nøyaktig det samme innlegget, så jeg venter spent på svar sammen med deg. Anonymous poster hash: f086f...1d2
Elsker livet Skrevet 9. juli 2013 #3 Skrevet 9. juli 2013 Jeg ser for meg at dere kanskje går for hardt ut fra starten, og etter en utskeielse så tenker dere at dere har mislykkes? Hva med å ta det litt med ro, men være knall hard når det gjelder når og på hvilken måte en skal få skeie ut? Jeg driver ikke å slanker meg, men er nøye med kostholdet. Annen hver fredag spiser jeg det jeg vil med god samvittighet. Da går jeg fort opp 2-3 kg, men etter noen dager er jeg tilbake til normalen.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #4 Skrevet 9. juli 2013 Jeg kan ihvertfall fortelle deg hva som fungerer for meg. Jeg har slanket meg i 15 år, uten pause. Og allikevel veide jeg til slutt 107 kg! Gift gjort, ikke sant? Har prøvd alt. Grete Roede, Libra, herbalife, Cambridge, nutrilett, Noka, bailine, Ketolyse, LCHF, vektklubb, og selvfølgelig "sunn fornuft". Ja særlig. Sprakk igjen og igjen og ble tjukkere og tjukkere. I januar i år fikk jeg se bilder av meg selv fra jula og hadde faktisk bare lyst å sette meg ned og grine. Så snublet jeg over en annonse for Easy Life. Hadde sett det virke før på bekjente som var evige slankere som jeg var før. Satt langt inne, men jeg meldte meg på. Det koster litt både i kroner og tid, men det har vært verdt hver krone. Billigere enn Grete Roede, dyrere enn å holde på på egenhånd, men for meg funker ikke sistnevnte. 24 kg er borte på 5 mnd. Og jeg går fortsatt ned. Spiser god mat og trener i en suveren gruppe med likesinnede. Det er første gang jeg går ned i vekt og samtidig med hånden på hjertet kan si at det har skjedd noe med meg mentalt. Jeg tenker ikke lengre på alt jeg skal spise når jeg bare blir ferdig slanket. Utskeielser er ok så lenge jeg har forbrent kaloriene på forhånd. Vil anbefale deg å se om det finnes på et treningssenter i nærheten av deg og ta en prat med kursleder der. Anonymous poster hash: a0971...331
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #5 Skrevet 9. juli 2013 Viljestyrke er noe man kan øve opp. Begynn med overkommerlige mål (en uvane du vil ha vekk som du VET du kan klare) og bryn deg på stadig tøffere oppgaver. Når det gjelder vektreduksjon, så synes jeg du skal ta kontakt med fastlegen og eventuelt kommunen. Så og si alle kommuner har ett opplegg nå etter samordningsreformen. Slike tilbud er som regel gratis eller nesten gratis. Anonymous poster hash: 10c85...ca7
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #7 Skrevet 9. juli 2013 Hvis ikke du har noen å trene med, kan jeg anbefale å lage en blogg, kan kun være for deg selv. Men jeg ble veldig motivert av det. Ikke tren for hardt i begynnelsen, kutt først ut brød og pasta disse inneholder mye karbo. Det finnes ingen mirakel kur. Få nok proteiner og fiber i maten, jeg synes det er godt med protein pannekaker, smoothies som noe søtt, hvs du først får søtsug bruk mye chilli i maten dette setter i gang forbrenningen. Her e en energi smoothie jeg så og si drikker hver morgen ( har forresten gått ned 16 kg) Spinat, gulrøtter, selleri, agurk, chilli, ingefær, eple og hvetegress og isbiter:) Anonymous poster hash: e9b93...681
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå