Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Mannen har ryddet klesskapet og lagt unna masse klær som er for lite. Ikke noe gale med dem, og det er rent og pent, og ikke utvasket. Kan vi levere det til free-tex eller skal vi bare kaste det? Anonymous poster hash: 80199...e7f
Galskapens overhode Skrevet 9. juli 2013 #2 Skrevet 9. juli 2013 Så klart kan dere levere det til Fretex.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #3 Skrevet 9. juli 2013 Fretex blir nok kjempeglad for det. Anonymous poster hash: 58b64...c06
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #4 Skrevet 9. juli 2013 Ja, syns absolutt dere skal levere klærne dit Jeg jobber selv med veldedighetsarbeid, klesinnsamling til barn og voksne i Asia, så jeg blir alltid så glad når jeg hører at folk gir bort klær til veldedige formål istedenfor å kaste dem Klapp på skulderen fra meg Anonymous poster hash: 6bd3c...701
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #5 Skrevet 9. juli 2013 Hahahahaaa!!! Free-tex faktisk!! Anonymous poster hash: 21bf1...d59
Jan Bjorke Skrevet 17. april 2015 #6 Skrevet 17. april 2015 Mannen har ryddet klesskapet og lagt unna masse klær som er for lite. Ikke noe gale med dem, og det er rent og pent, og ikke utvasket. Kan vi levere det til free-tex eller skal vi bare kaste det? Anonymous poster hash: 80199...e7f Hei, det er folk i andre deler av verden som vil bli kjempeglade for alle de klærne vi sender. Mozambikanerne har i gjennomsnitt 3 dollar pr person pr år til å kjøpe klær. Altfor mange har bare råd til å kjøpe brukt. Norske klær er av høy kvalitet, og holder lenger enn mye av det nye som importeres fra Østasia. I Norge Gir klesinnsamling tas klærne vare på og ca 80% har fortsatt 50% av levetiden igjen når de gis vekk. Vi har nok glemt at Norge var et av de fattigste landene i Europa for 50-60 år siden. Nå er det vi som er på den grønne gren - så vi kan lett dele med oss! :-) Og dermed også gi nåtidens fattigste en mulighet for å gjøre noe med sin fremtid.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #7 Skrevet 17. april 2015 Jeg bare lurer. Hvorfor skulle ikke Fretex være interessert? Anonymous poster hash: 03599...ce8
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #8 Skrevet 17. april 2015 Mannen har ryddet klesskapet og lagt unna masse klær som er for lite. Ikke noe gale med dem, og det er rent og pent, og ikke utvasket. Kan vi levere det til free-tex eller skal vi bare kaste det? Anonymous poster hash: 80199...e7f Hei, det er folk i andre deler av verden som vil bli kjempeglade for alle de klærne vi sender. Mozambikanerne har i gjennomsnitt 3 dollar pr person pr år til å kjøpe klær. Altfor mange har bare råd til å kjøpe brukt. Norske klær er av høy kvalitet, og holder lenger enn mye av det nye som importeres fra Østasia. I Norge Gir klesinnsamling tas klærne vare på og ca 80% har fortsatt 50% av levetiden igjen når de gis vekk. Vi har nok glemt at Norge var et av de fattigste landene i Europa for 50-60 år siden. Nå er det vi som er på den grønne gren - så vi kan lett dele med oss! :-) Og dermed også gi nåtidens fattigste en mulighet for å gjøre noe med sin fremtid. Jeg ser hva du skriver, men det produseres omentrent ikke klær i norge. Og den vanlige gjennomsnittsmannen har IKKE skapet full av norksproduserte klær. Mange tror at Dale of Norway er norsk, fordi de bruker norsk ull. Det er tull, de importerer ulla. Bergans er høykvalitetsklær, men produseres i Kina. Samme gjelder Stormberg, som kanskje ikke har like høy kvalitet, men poenget mitt er at klær kan ha høy kvalitet uansett om de er laget i Asia. Anonymous poster hash: 601c4...262
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #9 Skrevet 17. april 2015 Joda, kan være veldig god kvalitet på klær fra Asia, men det har mye å si hvilket marked de er laget for. Anonymous poster hash: da332...45d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå