Gå til innhold

Passer Lydia eller Olivia


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sammen med Sunniva og Hannah?

 

Anonymous poster hash: 6c24e...4bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som i dobbeltnavn? Nei.

Som i navn på søsken? Ja, forsåvidt. Lydia og Sunniva blir før likt, ellers ok.

 

Anonymous poster hash: 2775c...6ea

Skrevet

Som i dobbeltnavn? Nei.

Som i navn på søsken? Ja, forsåvidt. Lydia og Sunniva blir før likt, ellers ok.

 

Anonymous poster hash: 2775c...6ea

Hehe, er du veldig trøtt enda? Hvor skrev HI noe om dobbeltnavn? ;)

 

HI: Jeg synes Olivia passet best. Men det er så mye brukt, så tror jeg likevel hadde gått for Lydia :) Lydia passet det også!

 

Anonymous poster hash: fc0b0...068

Skrevet

Hvordan blir Lydia og Sunniva for likt? :P Hehe.. Nei, alså, jeg har lyst på Amelia, men det er liksom "tatt"....

 

HI



Anonymous poster hash: 6c24e...4bd
Skrevet

Lydia klamydia... Just saying...

 

Anonymous poster hash: 27a24...70a

Skrevet

Lydia er nydelig!! Liker Olivia også :)

Skrevet

Er det fint altså? Er ikke poppis navn med Lydia vel? Liker det veldig godt selv, men trodde ikke så mange syntes det var fint. Og du har som funnet så fint rim, nesten alle navn rimer på et eller annet stygt..så den må du lenger ut på landet med ;)

 

HI



Anonymous poster hash: 6c24e...4bd
Gjest Lagå
Skrevet

Lydia nalen ... Eller som skrevet over her om det samme navnet.

 

Barn kan være onde så jeg ville ikke valgt Lydia 

Skrevet

Lydia nalen??



Anonymous poster hash: 6c24e...4bd
Skrevet

Fine namn som går godt saman med dei andre namna.

Skrevet

Syns Lydia minner om en gammel gammel dame, Olivia er finere :)



Anonymous poster hash: 1d901...7c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...