Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Nå er huden rundt stiftene/agraffene blitt rød og litt hoven Iallefall på ene siden av såret. Er dette vanlig? Anonymous poster hash: 1046f...dc2
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Ta kontakt med fødeavdelingen i morgen så du kan komme inn for en sjekk ... Kan jo være en sårinfeksjon ... Anonymous poster hash: 4f0d7...1ee
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Hos oss fjerner vi stiftene på dag 10 etter keisersnittet .. Når skal du fjerne de ? Anonymous poster hash: 4f0d7...1ee
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Onsdag var meningen, men tror jeg skal ringe i morgen... Anonymous poster hash: 1046f...dc2
Super-woman Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 jeg var rød og hoven, endte opp med gulestafilykokker (eller hvordan det skrives).Men tok stiftene etter 10dager og måtte stripse pga det ikke ville gro der jeg hadde derre stafilokkene
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #6 Skrevet 9. juli 2013 Jeg var litt rød og hoven på den ene siden, det gikk helt fint. Men få det sjekket om du er usikker, er jo ganske vanlig med infeksjon i såret. Her ble stiftene fjernet på dag 5 før jeg dro fra sykehuset... Da var såret så og si grodd. Anonymous poster hash: c38f6...d8b
Gjest thricane Skrevet 9. juli 2013 #7 Skrevet 9. juli 2013 Jeg opplevde det samme. Ringte føden og de fjernet stingene. Da ble det helt fint igjen. Ikke vent med å ta kontakt.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #8 Skrevet 9. juli 2013 Ta kontakt med føden. Jeg hadde infeksjon i såret, og måtte klippe opp litt der det hadde begynt å gro for å fjerne puss/væske. Såret grodde ikke normalt pga dette, så måtte snitte det opp 3 mnd etter fødsel og få det sydd på nytt. Anonymous poster hash: 8df8e...29f
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #9 Skrevet 9. juli 2013 Jeg opplevde det samme. Ringte føden og de fjernet stingene. Da ble det helt fint igjen. Ikke vent med å ta kontakt. De ba meg vente til i morgen også komme å ta stiftene... :/ Anonymous poster hash: 1046f...dc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå