Gå til innhold

Melder meg inn her :-)


furste

Anbefalte innlegg

Hei, tenkte det kunne være på tide å melde seg inn her også. Ikke vært så aktiv på barnimagen.no til nå, har holdt til på babyverden.no en del....men tenker at nå er det på tide å henge litt her også:-)

 

Litt om meg: Jeg er 36 år, samboer er 43, vi har vært sammen i 5 år og veien til et felles barn ble mye lengre enn vi hadde tenkt. Vi bor i Trondheim. Jeg har to tenåringsjenter fra før, men sambo har ingen. Vi fant fort ut at vi måtte ha hjelp, så prøverørskarusellen startet høsten 2010. Vi har hatt 3 ferskforsøk + et frys på Medicus, hvorav forsøk nr.3 gav positiv test, men mistet etter nesten 7 uker:-( Høsten 2012 tok vi kontakt med det offentlige, og har hatt 2 førsøk på St.Olav. Vi har nå endelig lykkes, etter totalt 6 forsøk med IVF/ICSI venter vi nå vår første felles barn:-) Termin 19.januar (foreløpig).

Fortsatt helt uvirkelig, men i lykkerus :-)

Gleder meg til å bli bedre kjent med alle dere her inne på januar2014-forumet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh så godt at spiren satt tilslutt!! Og nå har den pent å holde sg inne til nyåret! :) masse lykke til og håper dere får et fint svangerskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, for en lykke! Gratulerer så mye :) Er selv fra Trondheim, 31 år og gravid med barn nummer to. Foreløpig termin er 22.januar. Vi har Mari på snart 2 år fra før. Håper vi får til noen Trondheims-treff etterhvert :) Fortsatt god sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Oioi, for en lykke! Gratulerer så mye :) Er selv fra Trondheim, 31 år og gravid med barn nummer to. Foreløpig termin er 22.januar. Vi har Mari på snart 2 år fra før. Håper vi får til noen Trondheims-treff etterhvert :) Fortsatt god sommer!

Ja, Trondheimstreff hadde vært moro, jeg er med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...