Gå til innhold

Hva er ditt fineste sommerflørt-minne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av Sommertid på tv2 nå. Der var det nettopp snakk om sommerflørt. Noen som har noen fine sommerminner i så henseende?

Jeg husker selv jeg da jeg var 15, var på ferie med foreldre og ei venninne til Danmark. Der traff jeg en jevngammel gutt fra Sunnmøre som jeg ble så forelska i. Vi ble brevvenner, og skrev til hverandre i mange år :P Før mailens tid dette :D

En sommer et par år etter, 17 år gammel, var jeg også på ferie i Danmark. Denne gangen med to venninner. Første kvelden, da vi kom fram til campen, satte vi oss til på puben, og traff to tyske kamerater. Jeg falt pladask for han ene, og venninna mi for den andre. Det endte med nakenbading i sjøen, og full rulle ute i vannet :rolleyes: Skikkelig upraktisk og slukte sikkert nærmere en liter saltvann. Men moro var det lell :D

Andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke meningen at den skulle komme opp to ganger da....... <_<

Skrevet

Vi har en hytte ved en av Norges idylliske kyststrøk. Fastboende gutter i tenårene pleide å surre rundt hytta hvor jeg (og ofte diverse venninner, kusiner og fettere osv) var. En av mine fettere ble kjent med en skikkelig kjekkas. Vi ble bedt på en liten "fest" ved sjøen, så vi dro dit med moped om kvelden. Når vi kom satt det noen der allerede, rundt et bål. Det ble masse flørting, blunking og smiling mellom meg og kjekkasen. Slik var det år etter år. 

En venn av meg (husker ikke riktig hvem) ville prøve å spleise meg og en fastboende ved sommerhytta. Så de "arrangerte" en date. Vi var i hytta alene, og de kom dit med mopedene. Vi satt i total stillhet i hytta, med bare noen blikk av og til og noen smil. Skikkelig kleint... 

Kjekkasen jeg fortalte om ble det derimot mer "action" med. Vi var ofte sammen om sommeren, og når han (som var eldre enn meg) fikk seg lappen og bil kjørte vi ofte små turer. Masse sommerfugler i magen, men det ble aldri noe klining eller sex. Bare flørting. 

Noen år senere, når jeg var 17 møtte jeg en enda kjekkere kar. Den sommeren dro vi på fester i fjæra der de fastboende satt og grillet og koste seg med musikk, fisketurer i fjellet og kjøreturer. Hadde en super sommer, og følte på forelskelse. Når høsten kom splittet vi alltid lag, og etter denne sommeren skrev jeg masse fine dikt i dagboka mi, hehe :) Smiler fremdeles når jeg tenker på det, lengter tilbake til sommerflørting :) 

Har så mange gode sommerminner, skulle ønske jeg kunne skapt noen nye nå :) 

Anonymous poster hash: 41596...d4f
Skrevet

Var forresten mellom 12 og 17 når jeg brukte å "henge" med sommerflørtene. Har aldri hatt sex med noen av de, men det økte bare spenningen og forelskelsen :) 

Skrevet

Oops, glemte visst en jeg hadde sex med... Men var aldri tiltrukket av han slik jeg var av de andre, det er grunnen til at jeg nesten glemte han...

Skrevet (endret)

En sommer som jeg og ei venninne, hennes søster, ei venninne av hu igjen og dattra varpå Sjøsanden camping i Mandal.Trur jeg og venninna mi var rundt 18.

Vi gikk litt rundt på campingen på kvelden, så kom venninna mi i kontakt med en fyr og de flørta og klina etc.

Jeg husker at jeg også kom i snakk med en fyr. Han var så kjekk, så jeg blei overrasket over at han var så hyggelig mot meg, at han faktisk henvendte seg til meg. (Kanskje jeg så litt bortkommen og forvirra ut eller noe :P) Var ikke vant med det. Vi klina aldri eller noe, men vi satt og småflørta (altså blunking, smiling etc) og prata hele natta. Jeg husker han het Kjetil og var noen år eldre enn meg. Husker det bruset litt i blodet, og det var litt trist og ta farvel dagen etter. Den klemmen jeg fikk levde jeg på leeenge.

Han var fra nærmiljøet der da, så jeg har mange ganger tenkt om muligheten hadde vært der for å treffe han igjen, hvis jeg dro til Mandal igjen.

Veit ikke om jeg ville kjent han igjen nå da.... Trur ikke han ville huska meg heller. Trur han gjorde mer inntrykk på meg enn jeg gjorde på han.

Jeg har vel alltid vært litt kraftig/smålubben og var det da også. Som regel så ikke guttene på meg to ganger, for å si det sånn...  Derfor jeg husker denne kvelden/natta trur jeg. Første gangen en gutt tilbringte natta med meg uten å ha sex eller ønske å ha sex med, eller være ufin mot meg.

Endret av Scaniabusslastebilmjau
Skrevet

Min første tur til Tyrkia i 2004. Da var jeg ute på byen med en mann et par dager før vi skulle reise. Han ville utveksle telefonnumre og sa " see u later" og slikt. Jeg jattet med, og trodde aldri jeg skulle høre fra ham igjen. Men det gjorde jeg, og han er mannen min den dag i dag ;-)

Skrevet

Sønnen i nabohytta. Sterk, sexy og selvsikker. Jeg var 17 og han 18. Vi og et par andre snek oss hjem til dem i byen mens alle trodde vi sov på hytta. Den natta opplevde jeg ting jeg ikke trodde var mulig. Som å ha sex mens han løftet meg opp etter en vegg. Synd at han etter hvert viste seg å være en tøffel likevel.

Anonymous poster hash: 50a1b...4b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...