Gå til innhold

Vurderer å slette en venninne fra facebook..

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne gjennom flere år har ikke sagt noe til meg på en god stund, vi begge flyttet til utlandet og jeg har stadig prøvd å holde kontakten med henne. Men hver gang jeg er på besøk hjemme så tar hun ikke intanitivet til å møtes, osv. Hun synes nok jeg er kjedelig nå som jeg har barn, det har hun sagt om andre venninner som har fått barn. At hun ikke gidder å besøke de for da blir hun sittende og se på når de bytter bleier.. 

Så kanskje like greit at jeg sletter hun fra facebook? for å gjøre det klart at jeg ikke er intressert i å beholde venner som ikke gir en sh*t...

Anonymous poster hash: aeeb4...e66
Videoannonse
Annonse
Gjest Skofantomet
Skrevet (endret)

Får litt sånn fjortisvibber her jeg da. Hvorfor ikke bare la være å ta kontakt istedenfor å demonstrere ved å slette vedkommende?

Endret av Skofantomet
Skrevet

Har ikke tatt kontakt med henne på en stund jeg..

Skrevet

Tar du selv noe kontakt da? Kanskje hun tenker du er opptatt?

Gjest Skofantomet
Skrevet

Men alle andre vennene på fb er du venner med in the real life eller?

Skrevet

Ja faktisk, siden jeg bor langt vekke fra flere av de... Har sendt svar til henne uten å få svar, så det synes jeg er litt kjedelig..

Skrevet

Jeg har også ei venninne som er litt sånn. Hun tar aldri kontakt, og jeg føler virkelig at det er enveiskontakt. Hun har omtrent aldri tid til å prate, og understreker veldig at hun har så mye å gjøre. Det er sikker sant, men det har jo jeg også. Jeg tenker bare at det er prioriteringssak. Nå er det ikke slik at vi prates ofte, heller en gang 2 eller 3.hver måned.

Nå har jeg droppet å ta kontakt jeg også. Jeg gidder ikke lenger, så her en dag så jeg hun hadde ringt. ;) Det var jo positivt. Hun tok muligens hintet. :P Men det er ikke gøy når man føler at man er den eneste som tar initiativ. Jeg hadde ikke slettet henne som venn på FB, men jeg har droppet å ta noe mer kontakt med henne. Så hvis hun bryr seg, så kommer hun på deg etter en stund når hun merker at du ikke har ringt, meldt eller mailet henne ;)

Skrevet

Be the bigger person...

Anonymous poster hash: e22f8...5a1
Gjest Julia1984
Skrevet

Hvorfor slette henne? Høres ut som hun ikke har barn, men både du og flere andre har barn siden hun hadde uttalt det hun hadde?

Kanskje hun rett og slett synes det er litt vanskelig og sårt uten at hun tør si det??

Kanskje du kan være litt voksen her?

Og hva VINNER du vd å slette henne?

Skrevet

Hvor gammel er du, HI??

Max 22 år......men du oppfører deg som en tenåring. Hvis du nå sier du er mye eldre sier det ganske mye om nettopp deg!

Anonymous poster hash: 26d60...0b8

Skrevet

Er det sånn den yngre generasjonen straffer hverandre i dag? Er du ikke "grei" så sletter jeg deg fra facebook?

Har også opplevd å bli slettet av nabogutten på 22år, bare fordi han sto på døra mi og ville ha sex sent en kveld. Og da han ble møtt med døra i fleisen (jeg er 34 år), da slettet han meg fra fb. Trodde først han var flau over hans forsøk på tilnærming, men han var klinkende edru så var ikke en sånn fylla-har-skylda-episode heller. Men ifølge kompisen hans så slettet han meg bare fordi han syns jeg var teit som avviste ham (han er en liten Casanova med selvtilliten på topp, så avvisning taklet han ikke).

Så etter å ha kjent hverandre siden 1999 så er vi ikke engang venner på face lenger bare fordi jeg tydeligvis var dust og måtte straffes... Istedenfor å bare la det ligge.. Ja, og jeg er ikke bare slettet, jeg er faktisk blokka i tillegg :P

Anonymous poster hash: 17847...de9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...