Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 fikk barn nr 2 for 1 mnd siden, og den jeg anså som min bestevenninne har ikke en gang gratulert meg...er snurt og skuffet..snakket med henne flere ganger etter fødsel..men mitt lille nyfødte vidunder er visst et ikke tema for henne..vurderer snart å si noe til henne...skal, skal ikke??? Anonymous poster hash: 29047...272
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 (endret) Hæ??????Du har faktisk snakket med henne etter fødselen og hun har ikke gratulert deg???? Jeg er målløs......... Ei sånn "venninne" hadde jeg lett droppet altså. Hun kan virkelig ikke bry seg videre om deg og ditt liv. Skuffende Jeg ville ha sagt til henne noe a la "Du? Du vet at jeg har fått barn?" Og ventet på svaret. Dersom hun bekrefter det, så ville jeg fortsatt med "synes det er veldig rart at du ikke har nevnt det med ett ord. Og lurer på om det er noen grunn for det? Dette er en stor opplevelse i livet mitt, og siden jeg anser deg som en venninne så hadde jeg ventet et lite snev av interesse fra deg." Lurer på hvilket svar hun vil komme med da...... Endret 8. juli 2013 av Kari Mari
Gjest Skofantomet Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Hæ??????Du har faktisk snakket med henne etter fødselen og hun har ikke spurt om NOE???? Jeg er målløs......... Ei sånn "venninne" hadde jeg lett droppet altså. Hun kan virkelig ikke bry seg videre om deg og ditt liv. Skikkelig frekt! Jeg ville ha sagt til henne noe a la "Du? Du vet at jeg har fått barn?" Og ventet på svaret. Dersom hun bekrefter det, så ville jeg fortsatt med "synes det er veldig rart at du ikke har nevnt det med ett ord. Og lurer på om det er noen grunn for det? Dette er en stor opplevelse i livet mitt, og siden jeg anser deg som en venninne så hadde jeg ventet et lite snev av interesse fra deg." Lurer på hvilket svar hun vil komme med da...... Enig i den. Makan til frekkhet skal en lete lenge etter!!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 jepp, vurderer det sterkt, å bare kutte henne helt...men får det liksom ikke helt til...uansett så føler jeg for å si noe til henne ja..for er skikkelig skuffet rett og slett... hun har ikke vært på besøk, ikke trykka likepå status om fødsel på face eller på bilde av barnet på facebook, ikke gratulert meg verken over telefon eller på facebook...har snakket med henne på chatten på facebook flere ganger..men hun nevner ikke barnet, men hun husket å gratulere meg med dagen på bursdagen min... jeg har bare vert litt kort i svarene til henne frem til nå, ikke sagt noe om skuffelsen min, men sprikker nok snart ja..HI Anonymous poster hash: 29047...272
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 fristende å invitere henne i barnedåpen bare for å se reaksjonen... Anonymous poster hash: 29047...272
Sikkertforgammel Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 Innerst inne er hun kanskje sjalu?? Hadde en sånn "venninne" en gang. Sjalu for alt. Unnet ingen noe godt. Kuttet henne ut.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #7 Skrevet 8. juli 2013 Bare sånn litt av erfaring....kan det være hun er sjalu/misunnelig? Mamge som går med et intenst ønske om barn blir "sure" når ens venner får barn. Det stakk VELDIG i meg da bestevenninna mi fikk.. Og jeg klarte faktisk å lire av meg til dama til broder at blir dere gravide før meg så blir jeg faktisk jævlig sur. Var vel ikke meninga å si det høyt men jeg fjorde nå det.... Anonymous poster hash: 1611e...e9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå