Gå til innhold

Vil bare skrive det ned et sted. Tror jeg har funnet "mr right" :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk kjæreste for 3,5 mnd siden, traff han før jul og vi startet og date da. Var i hele fire år i et ødeleggende forhold med barnefar til jenta min, og han kalte meg stygge ting. Dum, fittehøl, stygg +++ ( Når han var sint på meg, og han hadde problemer med sinnet sitt). For 7 år siden opplevde jeg en voldtekt før jeg traff eksen. Først var han støttende da jeg fortalte han om det. Når vi etterhvert kranglet brukte han det i mot meg og sa det var min egen feil og at jeg sikkert var med på det frivillig. Etterhvert startet han å si stygge ting om underlivet mitt, at jeg var stygg der nede osv. Dette ødela mitt fremtidige sexliv! Jeg slo opp med han såklart. Hadde sex under min singelperiode og, men da kun overfladisk sex. Ingen fikk se meg der nede, eller "gå ned på meg". Fikk angst bare av å tenke over det. Min nye kjæreste begynte for en stund siden å spørre om han fikk lov og se på meg nedentil og kanskje slikke meg. Jeg ble nervøs bare han spurte, men sa ikke hvorfor. Kom med unnskyldninger blant annet, snakket meg bort. Men i helgen etter litt vin klarte jeg å slippe hemningene og lot han gjøre det. Og det var fantastisk! Kjæresten min sa også at han gjerne gjør det flere ganger og at jeg er fin der nede, og lurte på hvorfor jeg hele tiden var så redd. Har aldri stolt nok på andre menn til å la dem gjøre det. 

Han er så fantastisk på alle måter og har virkelig styrket selvtillitten min som har vært langt nede på alle måter de siste årene. 

Jaa, ville bare si det. Jeg er virkelig stormforelska og har truffet drømmemannen :D 

Anonymous poster hash: a3630...2d8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra da :) Gratulerer!

Skrevet

Så herlig å lese! Gratulerer :) Nyt tida framover!

Skrevet

Er det du som hadde den andre tråden for noen dager siden?

I så fall er jeg den som hadde det laaange svaret.

Veldig godt å høre at du har funnet deg en så god mann! Det fortjener du! :)

Anonymous poster hash: b85dc...cfd
Skrevet

Er det deg med det fine lange svaret? :) Det er meg som hadde den tråden ja! Burde kanskje nevnt det her. Tror endelig jeg har funnet en jeg føler meg 100% trygg på, og det unner jeg alle! ;- ) 

Anonymous poster hash: 5d6db...fb3

Skrevet

Er det deg med det fine lange svaret? :) Det er meg som hadde den tråden ja! Burde kanskje nevnt det her. Tror endelig jeg har funnet en jeg føler meg 100% trygg på, og det unner jeg alle! ;- ) 

Anonymous poster hash: 5d6db...fb3

Ja, meg med det lange svaret.

Veldig bra at du turde å kaste deg ut i det - det krevde masse mot, og det skal du være stolt av!! :)

Nå har du tatt tilbake kontrollen, du lar ikke de tidligere mennene ødelegge noe for fremtiden din.

Masse lykke til! :)

Skrevet

Så deilig! Jeg har opplevd noe av det samme og følelsen av å finne en god og ordentlig mann etter å ha prøvd noe av det verste rasen har å by på er herlig. ... vi vet å sette pris på en ekte mann ;-)

Skrevet

Gratulere  :D

Anonymous poster hash: c0dd8...12b
Skrevet

Så deilig! Jeg har opplevd noe av det samme og følelsen av å finne en god og ordentlig mann etter å ha prøvd noe av det verste rasen har å by på er herlig. ... vi vet å sette pris på en ekte mann ;-)

Signerer denne jeg ;) vi er heldige ♥
Gjest Anybody
Skrevet

Så deilig! Jeg har møtt mr. Right now :) håper jeg møter mr right etterhvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...