MammantilNurket Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Mormoren min klikket i vinkel da hun fikk høre at Nurket (fem dager) sov i vognen sin ute på terrassen i går kveld da vi spiste middag ute. Vi gikk inn i 21.30-tiden. Hun mente at han kan få astma av "rå kveldsluft". Det var ikke veldig kaldt eller rått ute. Vi satt ute i shorts og t-skjorte. Hva mener dere? OK at baby sover ute på denne måten? Jeg fikk beskjed på sykehuset at frisk luft var avgjørende for barnets helse og at man godt kunne sove med åpent vindu. Hjelp en stakkats førstegangs (igjen), snille DiB-damer
Gjest Julia1984 Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Selvfølgelig er det helt ok. Verden har beveget seg mitt videre siden hun fikk baby. Du kan fint la baby sove ute da!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Helt uproblematisk. Mine barn er født i januar og april og har sovet ute i vognen fra de var få dager gamle. Ingen astma å spore her og de er svært lite syke, kun en forkjølelse i ny og ne. Anonymous poster hash: 5a014...2f8
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Her var gutten født i februar og jenta i mars, de sov ute på morgenen, efta og kveld de første 3 og 5 mnd sine, før de nektet å sove i vogna ute.. De sov ute fra de kom hjem fra føden (gutten var 1 uke gammel, lillesøster var kun 3 dager gammel når hun startet å sove ute
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Jeg syns mamma sin innstilling til ting som har forandret seg siden hun hadde babyer var bra, når hun oppdaget at anbefalingene til en del ting var anneledes nå enn før, så sa hun bare at det var lenge siden hun hadde babyer og det var ikke noe rart at ting hadde endret seg på de årene. Det meste av tingene som har endret seg skjønner hun at er til det bedre, som at man ikke skal kle på ungene alt for mye klær, de skal få amme når de vil osv. Anonymous poster hash: 106d9...da5
MammantilNurket Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2013 Takk for svar Nå nærmer mormor seg 90 år og har lang fartstid som barnepleier og i helsevesnet. Hun kan utrolig mye om barn, men noen ganger er hun nok litt utdatert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå