Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Eller med peiling på sko rett å slett... Skal i bryllup neste helg og trenger sårt sko hjelp. skal ha på meg en kremhvit heklekjole (med kremhvit underkjole) den 3 kvart på armene og går til rett under knærne. Tenkte å ha gyllenbrunt eller hva det heter (ikke mørk brun om det gir mening) belte i livet og et kjede med brune stener på. Så er på utkikk etter et par stilige brune sko som kan understreke antrekket samt myke det opp litt. Men jeg har ikke peiling på sko, hva som er pent og hva som er harry ect og hva som et kan passe. Og før dere sier noe ang at jeg ikke skal gå med hvit kjole i bryllup pga bruden, så er jeg veldig klar over det. Men er så langt mitt eneste alternativ og kjolen blir veldig bohem med alt det brune til. Noen som kan gi en hjelpene hånd? Anonymous poster hash: d1f17...f66
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Kjolen ligner litt på den øverst på denne bloggen, bare tettere i halsen, rettere fasong og lengre. http://screamoheart.blogg.no/1304488520_outfit__hvit_heklet_k.html HI Anonymous poster hash: d1f17...f66
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Hvilket bryllup er det?? Hvis det er vanlig bryllup er dette nei nei nei nei!! Egentlig nei nei nei nei i alle anledninger!!! Anonymous poster hash: db931...19f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Hvilket bryllup er det?? Hvis det er vanlig bryllup er dette nei nei nei nei!! Egentlig nei nei nei nei i alle anledninger!!! Anonymous poster hash: db931...19f Hvilket bryllup det er har vel ikke noe å si. Hvorfor er det nei nei nei nei? HI Anonymous poster hash: d1f17...f66
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 En sånn kjole er ikke akkurat så veldig pyntet, men kanksje det er greit? Mer en strandkjole vil jeg si Man skal uansett ikke matche så mye, så ville ikke hatt brukt belte, sko og smykkeri samme farge. Ville valgt helt andre sko, åpen tå er pent når du ikke bruker strøpebukse. Gull er fint hvis du er brun. Ta med kjolen til butikken og be om hjelp Anonymous poster hash: 37410...aff
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 En sånn kjole er ikke akkurat så veldig pyntet, men kanksje det er greit? Mer en strandkjole vil jeg si Man skal uansett ikke matche så mye, så ville ikke hatt brukt belte, sko og smykkeri samme farge. Ville valgt helt andre sko, åpen tå er pent når du ikke bruker strøpebukse. Gull er fint hvis du er brun. Ta med kjolen til butikken og be om hjelp Anonymous poster hash: 37410...aff Jeg er ikke så veldig feminin av meg i utgangspunktet og føler meg fort overpyntet i voldsomme kjoler, fant denne og syntes den var pen men ikke for elegant. Alle jeg har vist den til syntes den er kjempefin og passer godt til å ha på i bryllupet, så jeg satser på at de har svart ærlig. Ja ok, trodde man skulle matche jeg da, men så følger jeg ikke så mye med på slikt. Takk for tipset, skal prøve å få tatt med meg kjolen nestegang jeg skal til byen. Men blir ikke gullsko veldig: Se! Jeg har gullsko jeg.. eller er det bare jeg som tenker det? Anonymous poster hash: d1f17...f66
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 8. juli 2013 #7 Skrevet 8. juli 2013 Jeg synes kjolen var fin jeg. Men i et sommerbryllup så ville jeg kanskje heller gått for noen lekre lyse sandaler, med litt hæl? Og en matchende clutch-veske
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #8 Skrevet 8. juli 2013 Bryllup? Jeg syns kjolen er bom på flere områder. - Den er veldig underpyntet for alle bryllup jeg har vært i. Står det noe om kleskode i invitasjonen? Med mindre det evt står uformelt, så syns jeg den var veldig lite pyntet. Fin, for all del, men ikke en kjole jeg kunne valgt til et bryllup. Mer en uformell sommerfest liksom. - Den er HVIT. Jeg er ikke nøye på farger i bryllup. I mitt må man gjerne gå med hvilken farge man vil, rød, svart, whatever, men IKKE hvit. Fargen bør i det minste avklares med brudeparet. Det er veldig spesielt å kle seg i hvitt i bryllup, og noe de færreste forventer. Dette sier jeg nå, helt ærlig. Om jeg hadde møtt deg i virkeligheten, og du spurte om meningen min, så ville jeg nok blitt litt brydd, men ikke nødvendigvis turt å si det til deg, selv om jeg absolutt burde. Såå, jeg vet ikke om vurderingen av at de som har sett den ville vært ærlig holder vann sånn nødvendigvis. Med mindre det er et strandbryllup?? Anonymous poster hash: 5d31f...0eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå