Gå til innhold

Dyreparken i Kristiansand og sabeltannshow

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva som er mest praktisk å gjøre. Vi skal til Kristiansand-uten bil- og tenker å være i Dyreparken 1dag og har også kjøpt billetter til Sabeltannshow. Det jeg lurer på, er hvordan det blir mest praktisk å gjøre dette. Være i dyreparken en dag, og dra på forestillingen en annen? Eller være en hel dag i parken frem til kl 23 når forestillingen begynner?

Hva gjør man da mens man venter? Er det noen egnede plasser man kan være sammen med to trøtte barn? :-)

Hva ellers kan man finne på i Kristiansand, forresten?

Anonymous poster hash: f4d17...f27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har jobbet i dyreparken.

I høysesongen stenger parken rundt klokken 20.00 og da er det i utgangspunktet bare Kaptein Sabeltanns verden som er åpen frem til showet starter. Parken er bygget et stykke utenfor byen, så det er ingen spiseplasser eller steder å være i mellomtiden.

Jeg vil anbefale dere å enten være i parken på dagen, reise til kristiansand og hvile dere/spise middag og heller reise tilbake til parken senere eller ta alt over to dager.

Skrevet

Anbefaler på det sterkeste, hvis dere velger å ta parken og showet på samme dag, å dra til hotellet for litt søvn og hvile. Ungene dine kommer til å bære utslitte, overtrøtte og slitne skal dere først farte rundt i parken i mange timer, så vente helg til 23 for showet.

Rene galskapen spør du meg.

Anonymous poster hash: e6219...f63

Skrevet

Vi var på show første kvelden og parken dagen etter.

Skrevet

Takk for svar! Det høres egentlig mest fornuftig ut å dra hjem i mellomtiden, eller kanskje aller helst å fordele opplevelsene over to dager. Overtrøtte og slitne unger får vi kanskje uansett, men det blir vel hakket bedre om de får hvilt seg litt mellom slagene. Det var egentlig sånn vi hadde tenkt det, men så hørte vi om noen som skulle være der hele dagen og kvelden... men det blir nok litt pes det ja.. :-/

Anonymous poster hash: f4d17...f27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...