Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Hvor lenge anbefaler leger og andre fagpersoner at man skal ta knipeøvelser? Jenta mi er 8 uker i morgen,når er det "nok"? Anonymous poster hash: 643cf...7b6
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Knipe bør man vel gjøre jevnlig i hele sitt voksne liv. Anonymous poster hash: 53a34...7db
Kanutten83 Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Resten av livet dessverre, gjelder faktisk alle kvinner, både de som har født og ikke
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Æsj...men sånn etter fødsel da,slik at musklene der kommer tilbake til normalt? Hvor lenge er anbefalt å knipe for å få tilbake normaliteten? Jeg må si at jeg orker ikke å knipe 9 * 15 knip hver dag resten av mitt liv,desverre... Blir vel bare sporadisk! Anonymous poster hash: cf3e4...c79
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Alltid. Ellers kan man fort ende opp som inkontinent som gammal kjerring. Anonymous poster hash: aa1b8...4d8
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 Her tar vi knipeøvelser sammen Når han er inni meg så ber jeg ham tidvis ligge helt i ro, så kniper jeg rundt ham Varierer mellom å knipe og holde og mange små korte knip etter hverandre. Manner klager definitivt ikke Hyppig sex hjelper definitivt hvis man bruker bekkenbunnsmuskulaturen aktivt under akten i steden for å bare "ta imot" passivt. Hvis man først har fått så god kontroll at man kan greie å knipe og holde 8-10 sekunder for deretter å kjenne tydelig at man slipper spenningen etterpå så er det jo lett å vedlikeholde. Tar jo ingen tid å gjøre det på bussen, i bilen, når man ser på tv osv. osv. Anonymous poster hash: 68940...f15
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #7 Skrevet 9. juli 2013 Æsj...men sånn etter fødsel da,slik at musklene der kommer tilbake til normalt? Hvor lenge er anbefalt å knipe for å få tilbake normaliteten? Jeg må si at jeg orker ikke å knipe 9 * 15 knip hver dag resten av mitt liv,desverre... Blir vel bare sporadisk! Anonymous poster hash: cf3e4...c79 Jeg vil og anbefale å fortsette. Sexen blir bedre og mannen liker godt at jeg kan pumpe han litt med bare knipemusklene. Det å unngå inkontinens som gammel er bonus Men jeg gidder aldri å gjøre noe jeg synes er kjedelig, så prøv å finn en rutine som passer deg. (Jeg kan dessverre ikke svare på hvor lang tid det tar å komme tilbake til der du var, men tipper det er individuelt...) Anonymous poster hash: 56239...8b4
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #8 Skrevet 9. juli 2013 Gjør det hver dag når du.... Tar bussen til jobb? Anonymous poster hash: 43c81...886
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #9 Skrevet 9. juli 2013 Hver dag er anbefalt. Intensiv trening etter fødsel så vedlikeholdstrening (20knip 1x daglig). Du kan ta trampolinetesten eller hoppe me tau. Jeg trodde jeg var tett som bare det etter alle knipeøvelsene. Fødte for 2,5 år siden og kjøpte hoppetauet 1 år etter for å trene med- klarte ikke å hoppe uten å lekke:( Gravid på ny nå og skal knipe enda mer nå Anonymous poster hash: ce54a...847
<3 2G <3 Skrevet 9. juli 2013 #10 Skrevet 9. juli 2013 3x10 hver dag. Hold mens du teller til 10 og så trekker du oppover 3 ganger. Som om du skal løfte hullet mot navlen. Ammer du så påvirker hormoner hvordan du er nedi der, så om du lekker må du fortsette meg knipingen og vente å seg ordna det er etter det.
Gjest Leaf Skrevet 9. juli 2013 #11 Skrevet 9. juli 2013 Knip når du hoster, løfter tunge ting, nyser, står og lager middag, under sex, når du sitter i sofaen, kjører bil. Mange muligheter for å få det unnagjort på andre måter enn å lage en "treningsøkt" av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå