Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Jeg har nettopp kommet ut av lang tids sykdom og et relativt tungt år. Jeg føler for å gjøre noe nytt og spennende med håret. Er i utgangspunktet en pyse og har aldri gjort noe vågalt med noe her i livet. jeg vurderer å kanskje klippe og evt farge håret. Per i dag er håret lysebrunt og rekker ned til stumpen. Jeg er lys i huden og har nesten ikke et øyenbrynshår som ikke er lyst:P Jaja, man gjør det beste ut av det man har fått. Hva synes dere jeg burde gjøre? Nysingel, nyfrisk og et helvete bak meg! Anonymous poster hash: 25716...fe6
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Jeg liker den type halvlangt hår som rekker til litt under skuldrende. Er det rett så klipp det gjerne opp. Med sideskill kan du skrå håret litt inn mot ansiktet. Kan jo ha i litt farge hos frisørn for å få nyanseforskjeller/mer liv i håret. Veldig klassisk og ufarlig. Kanskje ikke det du tenkte på. Anonymous poster hash: ace7a...bfc
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Ønsker deg en god start, HI! :-) Kan anbefale deg å farge øyebrynene også, hvis du skal farge håret. Det gjør de somregel hos frisøren :-) Ellers kan du jo bruke øyenbryns-penn eller -skygge, spørs hvor glad du er i å ordne deg ifht sminke ol. Titt igjennom frisyre-bilder og kjendis-bilder, og finn deg ulike frisyrer som du kunne tenkt deg (og som passer til hårtypen din), så har frisøren noe å gå ut i fra! :-) Og hvorfor ikke unne deg en bli-ny-shoppingrunde eller en time på spa? :-) Gjør godt for kropp og sinn! Anonymous poster hash: cbf04...7a4
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Hva med masse lyse striper, så du blir blondine? Litt sånn symbolsk for lysere tider! Også en litt lettere frisyre, kanskje som rekker til midt på ryggen også litt oppklippet? Eller pannelugg? Lykke til HI, jeg heier på deg! Anonymous poster hash: 62026...cf9
Mars17 Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Uansett hva du gjør med håret så er jeg helt enig med #3 farg og form øyenbrynene, gjør kjempe forskjell :-) ,am føler seg virkelig fresh, spesielt om man er en av dem som ikke har så god tid foran speilet! :-) Lykke til! Ønsker deg alt godt!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 Synes bob er fint. . Evt få striper i det. Blonde nyanser som gir det litt liv. Bob er jo kkempe forandring.. du har alltid en frisyre:) om du tør det da.. tips er å spørre frisøren der og da hva hun tror du passer. Gi henne frie tøler.. spennende; ) lykke til og Gratulerer med ny gnist for livet! Ha en super sommer! Anonymous poster hash: 9aee3...e3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå