Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Du ser jo hele jurstellet gjennom t-skjorten hennes Anonymous poster hash: b5729...c60
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Denne skulle sikkert vært sendt som en sms til en venninne? Du forventer vel ikke at man her inne skal ha peiling på hvem du snakker om? Anonymous poster hash: 468d1...152
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 TvNorge nå Anonymous poster hash: b5729...c60
Gjest Anybody Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Er jo så deilig å gå uten bh! Hvorfor gå med om man vil gå uten?
Berta_78 Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Er jo så deilig å gå uten bh! Hvorfor gå med om man vil gå uten? Er du her nå? Hvordan var det på tur? :-)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 Er jo så deilig å gå uten bh! Hvorfor gå med om man vil gå uten? Er du her nå? Hvordan var det på tur? :-) Hva...? Anonymous poster hash: c245c...ad3
Gjest Anybody Skrevet 8. juli 2013 #7 Skrevet 8. juli 2013 Er jo så deilig å gå uten bh! Hvorfor gå med om man vil gå uten?Er du her nå? Hvordan var det på tur? :-) DET var fint det! Gikk over Knutshøe, fantastisk tur! Veldig bratte partier her f der så måtte regelrett klatre noen steder. Men jeg følte meg så stor når jeg var på toppen! Vi teltet, drakk whisky fra lommelerka Jeg har ingen færre enn 68 myggstikk og typen har 3 :/ men koste oss veldig! Skal absolutt begynne å gå mer i fjellet. Så nå drar bifil provence i morgen, blir en litt annen tur Takk for supre tips!
Berta_78 Skrevet 9. juli 2013 #8 Skrevet 9. juli 2013 Er jo så deilig å gå uten bh! Hvorfor gå med om man vil gå uten?Er du her nå? Hvordan var det på tur? :-)DET var fint det! Gikk over Knutshøe, fantastisk tur! Veldig bratte partier her f der så måtte regelrett klatre noen steder. Men jeg følte meg så stor når jeg var på toppen!Vi teltet, drakk whisky fra lommelerka Jeg har ingen færre enn 68 myggstikk og typen har 3 :/ men koste oss veldig! Skal absolutt begynne å gå mer i fjellet. Så nå drar bifil provence i morgen, blir en litt annen tur Takk for supre tips! Det er en knallfin tur! Veldig bra valg :-) Håper dere hadde bra vær, den er jo litt kjip i uvær - I wouldn't know, jeg i varme strøk (høres ut som om jeg går mye i fjellet, det stemmer dessverre ikke - men elsker det) God tur til Frankrike - ikke så verst det heller. Og lykke til med fjellgeita :-) Og med autokorrekturen på IPhonen din ;- D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå