Gå til innhold

Dere som trener på Elixia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er en eller annen happening der nå, summerparty eller noe. Har bestemt meg for å melde meg inn etter ferien, men er det noen tilbud/kampanjer i forbindelse med dette?

Er jo så dyrt, menjeg har en del kilo som skal bort og hjemmetrening fungerer ikke for meg.

Og er det noen timer dere anbefaler? Type body pump. Uten dans/trinn, for jeg eier ikke koordinasjon.

Og de to PT-timene man får med på kjøpet: hva gjør man da?

Anonymous poster hash: 27efe...325

Videoannonse
Annonse
Skrevet

body pump, zumba og alt det der fint for å komme i gang. men sats heller på styrketrening og kardio for å nå målet ditt. dog er det aller viktigste å ha et riktig kosthold.

Anonymous poster hash: d9d82...aaf

Skrevet

Zumba er vel ikke tingen hvis man ikke har koordinasjon... Jeg eier heller ikke koordinasjon, men fant mange timer som jeg synes funket bra (har hatt pause en stund pga svangerskap). Gå på hjemmesidene deres, der er de ulike timene beskrevet. PT- timene var også bra synes jeg, de fokuserte på å lære basic harde styrkeøvelser man kan trene på alene. Jeg fikk også 10 PT timer i julegave av min kjære som jeg fikk masse ut av! Jeg er veldig godt fornøyd med mitt medlemsskap i hvert fall!

Anonymous poster hash: d63c0...550
Skrevet

mange bra tips på fitnessbloggen.no

Anonymous poster hash: d9d82...aaf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...