Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Satte inn spiral for 9 mnd. siden. Blødde endel de to første mnd. men bare uregelmessige småblødninger. Så sluttet jeg helt å blø (ingen mens), før jeg plutselig begynte å blø igjen. Masse! Aldri blødd sånn før (bortsett fra etter fødsel) må bytte tampong hver halvtime... Og sånn har jeg blødd konstant i 7 uker nå. Noen med lignende erfaring? Er redd det er noe galt. Har også veldig vondt i magen til tider (mensvondt) Anonymous poster hash: 5dffa...b92
<3 2G <3 Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Hadde kontaktet legen for leeeeenge siden med så kraftige blødninger. Ikke normalt nei, så snakk med legen din du. Det finnes medisiner som stopper blødninger. Eller det kan være noe galt.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Jeg blødde 3 uker hver mnd i 4 år .
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Kontakt legen/gynekologen som satt den inn. Den kan ha vokst seg inn eller noe annet som må sjekkes ut. Min gynekolog sa at jeg skulle ta kontakt hvis jeg blødde mer eller mindre plutselig. Anonymous poster hash: d2160...4e8
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Hadde kontaktet legen for leeeeenge siden med så kraftige blødninger. Ikke normalt nei, så snakk med legen din du. Det finnes medisiner som stopper blødninger. Eller det kan være noe galt. Jeg bestilte legetime for en uke siden (etter å ha blødd i 6 uker) men hun er på perm, så jeg tar time 8.aug Anonymous poster hash: 5dffa...b92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå