Gå til innhold

Da flytter vi til Norge!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 10 år i utlandet flytter vi hjem med våre tre barn. Blir rart og deilig på en gang. Liksom glemt mange av de norske "kodene" og blir nok overrasket over prisene, men gleder meg veldig!

Håper det går bra for eldste som skal begynne på skole til neste år, han snakker bare engelsk, men forstår norsk siden jeg har snakket det med ungene fra de ble født.

Andre med erfaringer rundt dette?

 

 

Anonymous poster hash: 93135...b17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig :) Velkommen tilbake.

Hvor har dere bodd? 



Anonymous poster hash: 61ce4...f5c
Skrevet

 

Så koselig :) Velkommen tilbake.

Hvor har dere bodd?

 

Anonymous poster hash: 61ce4...f5c

England. Mannen er engelsk;)

 

Anonymous poster hash: 93135...b17

Skrevet

 

Så koselig :) Velkommen tilbake.

Hvor har dere bodd?

 

Anonymous poster hash: 61ce4...f5c

England. Mannen er engelsk;)

 

Anonymous poster hash: 93135...b17

 

 

Så koselig :) Alltid hatt lyst til å bo der.

Uansett, siden det er innenfor EØS så burde det vel bli temmelig enkelt? Jeg bodde i USA og da ble det litt mer knotete igjen, siden mannen da hadde vanskeligere for å komme inn i landet.

At de er gode i engelsk vil bare være en fordel, og yngre mennesker lærer jo språk lettere. Man får dette tilrettelagt :)

 

Anonymous poster hash: 61ce4...f5c

Skrevet

 

 

 

Så koselig :) Velkommen tilbake.

Hvor har dere bodd?

 

Anonymous poster hash: 61ce4...f5c

England. Mannen er engelsk;)

 

Anonymous poster hash: 93135...b17

Så koselig :) Alltid hatt lyst til å bo der.

Uansett, siden det er innenfor EØS så burde det vel bli temmelig enkelt? Jeg bodde i USA og da ble det litt mer knotete igjen, siden mannen da hadde vanskeligere for å komme inn i landet.

At de er gode i engelsk vil bare være en fordel, og yngre mennesker lærer jo språk lettere. Man får dette tilrettelagt :)

 

Anonymous poster hash: 61ce4...f5c

Ja det har vært bra her, men nå er det nok og jeg vil hjem.

Håper alt ordner seg og at mannen får seg jobb.

Regner med det går bra, men er jo litt merkelig å bryte opp her og reise fra alt.

Men jeg gleder meg sinnsykt til å ha familie og venner i nærheten, har vært litt ensomt her til tider;)

 

Anonymous poster hash: 93135...b17

Skrevet

norwegian-language-651200.jpeg

 

 

Så lenge barna dine har denne, så kommer de langt :D

 

Velkommen hjem til gamlelandet. Tror ikke overgangen blir så alt for ille, med unntak av å skulle venne seg til språk og høflighetsforskjeller ;)



Anonymous poster hash: 34b1a...ef2
Skrevet

 

norwegian-language-651200.jpeg

 

 

Så lenge barna dine har denne, så kommer de langt :D

 

Velkommen hjem til gamlelandet. Tror ikke overgangen blir så alt for ille, med unntak av å skulle venne seg til språk og høflighetsforskjeller ;)

 

Anonymous poster hash: 34b1a...ef2

:)

 

Anonymous poster hash: 93135...b17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...