Gå til innhold

Samlivsbrudd - jeg trenger hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 7 år nå. Har to barn og hus sammen.. Vi ha alltid hatt litt problemer, men ikke så mye får nå når vi flyttet inn i huset, det er 1 år siden.

Han har klaget på alt jeg gjør og ikke gjør. Kranglet om penger osv. Han har mill lønn og jeg jobber deltid pga vi har små barn og fordi han har ønsket at jeg skal jobbe redusert. Han har ofte "straffet" meg viss jeg har gjort noe galt. Eks: skulle ut å spise med barna, og på vei bort der ombestemte han seg og ba meg reise med ungene alene. (Da hadde jeg sakt en setning dom ikke passet han, da vi var på besøk hos min bestemor)...

Har også sakt masse stygge ting til meg, ikke snakket til meg på en uke pga en spøk osv osv. Det et så utrolig mye at jeg kan ikke skrive alt..

Jeg har de siste 6 Mnd vert deppa, og ikke følt glede, vil helst bare være alene og tenke. Spist dårlig og sovet dårlig.. Han har gjort det slutt 4-5 ganger siden vi flyttet, men han har trukket det tilbake dagen etter!

For en uke siden gjorde han det slutt med meg, og begge var egentlig enige om at det er det rette for alle. Selv om det blir veldig trist med tanke på de små. De er 2 og 4 år. Jeg ble knust, men han følte ikke noe trist over det pga alle følelsene er borte.

Fikk også vite at han vært utro mot meg for et par uker siden.

Men nå, en uke etter vi gjor det slutt, vil han ikke at det skal være slutt allikevel. Og at følelsene hans for meg begynner å komme tilbake..

Jeg er egentlig glad for at det et over nå. Men allikevel føles det helt feil... Jeg vet ikke om jeg elsker han, eller hvorfor det føles slik som det gjør. Alt gjør bare SÅ vondt!!! Han har ingen å snakke med, og han sier han skulle ønske han kunne ta tilbake det han gjorde mot meg osv! Så jeg vet ikke om det bare er jeg som syns synd på han eller om jeg faktisk virkelig elsker han... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!!!!!!!

Anonymous poster hash: 34fc8...a09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

si at nå er det slutt. .trenger ikke si til han at du tviler. ....

Kanskje han begynner å innse hvor stygt han har behandlet deg eller du innser at du får det bedre uten han

Anonymous poster hash: 2ae3f...9c0

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal si. For jeg vil liksom ikke si noe bastant verken den ene eller den andre veien. 

Men han er jo ikke noe snill med deg, og det merker nok barna deres også. Det er ikke bra verken for deg eller dem å bli værende der dere er. Kjærlighetssorg er tøft og hardt å gå igjennom. Men, du kommer styrket utav det. Og jeg er helt sikker på at du er sterk nok til å ri denne stormen av..

Har selv vært igjennom et samlivsbrudd, når datteren min var 7 mnd. På julaften faktisk, av alle dager..

Send gjerne PM, om du vil snakke.

Skrevet

Flytt fra han, du vill med tiden se at dette er det eneste riktige. Barna dine har ikke det godt sammen med en mamma som er deprimert og lei seg til enhver tid. Alle brudd er vanskelige, men denne mannen behandler ikke deg bra.. Lykke til med valget ditt! Vet akkurat hvordan du har det nå.. Og jeg vet også hvor utrolig mye bedre man kan ha det ;) ( been there)

Anonymous poster hash: 9933c...022

Skrevet

Han virker ustbil. Ønsker du å leve med en mann som elsker deg ett sekund- ikke har følelser det andre... og plutselig angrer seg og liker deg igjen ( måtte bare være litt utro først) har dere alltid hatt problemer må du tenke deg nøye om. Finn ut om du elsker han.. ta vertfall litt tid for deg selv uten han rundt deg. Så du kan få sortert tankene og tatt et skikkelig valg. Be han flytte ut. Han har vertd utro- han bør gå!!!! Du får bo i huset og han får komme å avlaste deg med ungene med rurer osv. Du får fortelle dem at han jobber el. Noe?! Lykke lykke til. Livet er såååå hardt noen ganger. Vet du føler deg alene. Men vi er mange som har vert der! En dag blir det bra. Stay strong.

Anonymous poster hash: d9e0f...13b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...