Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Har en gutt på 2 år og 3 mnd som bruker beina nedi. Har flere ganger prøvd å få han til å bruke trøene. Nå vil han ikke engang opp på sykkelen, tydelig lei av maset mitt:-( hadde ett håp om at han skal få det til før sykkelsesongen er over. Noen som har tips til oss? Anonymous poster hash: 5b05b...7e7
Gjest Lagå Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Prøv å sette på en styrestang bak. Vi har det på trehjulssykkelen til jentungen på 21 mnd. og etter et par dager knakk hun koden, men tror ikke hun hadde gjort det om vi ikke hadde hatt den stanga
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Hva med å kjøpe en balansesykkel? Det er en tohjulsykkel uten pedaler og de skal være veldig bra for å trene balanse og overgang til tohjulsykkel med pedaler blir mye enklere:) Anonymous poster hash: 1ee36...e9c
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Lage ei styrestang av pinne og binde med tau? Er DBS Bambo sin sykkel han har. Anonymous poster hash: 5b05b...7e7
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Hva med å bare la han få bruke sykkelen sånn som han vil selv? Kanskje han får lyst til å prøve pedalene etter hvert. Mine barn har forresten vært ganske store (2,5 og over 3 år) før beina deres var lange nok til å rekke ned til pedalene. Er du sikker på at beina hans et lange nok? Anonymous poster hash: 719aa...4cd
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 Mine var begge nesten 3 år før de klarte å sykle på trehjulssykkelen, beeina rakk ikke ordentlig ned og rundt. Synes det var tidlig å stresse Anonymous poster hash: 9469e...af8
Gjest Lagå Skrevet 8. juli 2013 #7 Skrevet 8. juli 2013 Lage ei styrestang av pinne og binde med tau? Er DBS Bambo sin sykkel han har. Anonymous poster hash: 5b05b...7e7 Nei, hehe Vi kjøpte stang på gmax Bare skrur den på
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #8 Skrevet 8. juli 2013 Ro ned! Gutten er 2 år. Hvis han ikke behersker det av seg selv når han er 4 kan dere begynne å trene med ham. Foreløpig tror jeg det eneste dere oppnår er at han hater sykling. Anonymous poster hash: 481fc...a51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå