Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Er litt over halveis i svangerskapet og musa mi bare vokser og vokser i takt med magen! :/ Nesten så det er ekkelt... Er det normalt?! :/ Anonymous poster hash: ba29d...440
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Jeg merket ingenting da jeg gikk gravid, men lenge etter at jeg hadde født la jeg merke til at jeg hadde fått noen små strekkmerker rundt der. Har ikke skjønt noe av det, men musa vokste vel den og da. Anonymous poster hash: 6e09f...d16
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Er litt over halveis i svangerskapet og musa mi bare vokser og vokser i takt med magen! :/ Nesten så det er ekkelt... Er det normalt?! :/ Anonymous poster hash: ba29d...440 Får håpe det samme skjer her og. Er 3 gangs men glemmer lett fra sist. Spurte Søstra mi igår om ho følte at understellet datt ned og da hun var gravid Ho mente på det selv. Anonymous poster hash: 117ff...678
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Ja, jeg føler det samme.. Er 22 uker. Føler det er helt opphovnet der nede. Vemmelig! Anonymous poster hash: 5fc33...396
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Er ikke så hoven inni der, men selve musbaken og ytre lepper er myyye større! :/ Husker det ikke sånn fra sist! Hi Anonymous poster hash: ba29d...440
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 joda, med svangerskap nr to spesielt og nr tre, så fikk jeg også giga bollemus,så ille at jeg syntes det var nesten ekkelt å vaske meg nedentil...Med nr to fikk jeg ei stor åreknute på den ene kjønnsleppa også, himmels så stygg og jævlig jeg følte meg! Men det går heldigvis tilbake.Nå, noen uker etter førdselen, er jeg så fornøyd med å ha en flat bollemus igjen! Anonymous poster hash: b261a...b31
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #7 Skrevet 8. juli 2013 joda, med svangerskap nr to spesielt og nr tre, så fikk jeg også giga bollemus,så ille at jeg syntes det var nesten ekkelt å vaske meg nedentil...Med nr to fikk jeg ei stor åreknute på den ene kjønnsleppa også, himmels så stygg og jævlig jeg følte meg! Men det går heldigvis tilbake.Nå, noen uker etter førdselen, er jeg så fornøyd med å ha en flat bollemus igjen! Anonymous poster hash: b261a...b31 Puuuh Godt å høre! Sikkert litt ekstra fett og mye blod i omløp der nede som gjør det? Og trykk fra livmoren? Håper det går tilbake etter fødsel! :$ Anonymous poster hash: ba29d...440
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #8 Skrevet 8. juli 2013 Hvor går egentlig overgangen mellom mus og rotte? Blir det enormt, så er kanskje bollerotte mer dekkende? Anonymous poster hash: 42106...ccd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå