Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Når noen skriver innlegg der man påpeker skrivefeil, utdanningsnivå, utseende og diverse og får til svar at "men jeg er til gjengjeld empatisk og forståelsesfull, det er ikke du" eller noe i samme duren. Man klarer ikke å slå motstanderen i en diskusjon ved å bruke barnehagementalitet a la "pappaen min er sterkere enn pappaen din", men derimot med vektige argumenter for sitt syn på diskusjonstemaet. Synes det ser så dumt ut at jeg ikke finner ord. Anonymous poster hash: b4824...a31
LittLykkelig Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Synes det er dummere å føle seg overlegen pga rettskriving, utdannelse og status jeg. Så der er vi nok uenige.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Synes det er dummere å føle seg overlegen pga rettskriving, utdannelse og status jeg. Så der er vi nok uenige. ' Men da kan man opprette en annen tråd om dette. Ikke diskutere et tema med argumenter for helt annet tema. "æda bæda jeg er så mye større menneske enn deg"-argumentet synes jeg ikke passer i noen diskusjoner, bortsett fra diskusjon om medmenneskelighet osv. Anonymous poster hash: b4824...a31
LittLykkelig Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Synes det er dummere å føle seg overlegen pga rettskriving, utdannelse og status jeg. Så der er vi nok uenige. 'Men da kan man opprette en annen tråd om dette. Ikke diskutere et tema med argumenter for helt annet tema. "æda bæda jeg er så mye større menneske enn deg"-argumentet synes jeg ikke passer i noen diskusjoner, bortsett fra diskusjon om medmenneskelighet osv. Anonymous poster hash: b4824...a31 Synes det er svært betenkelig at du reagerer mer på et sådant motargument enn på at noen i det hele tatt skriver et innlegg for å rakke ned på utseende, skrivefeil og manglende utdannelse. For jeg synes helt oppriktig at når noen synker så lavt så bør de påminnes om at indre verdier er viktigere. Hvis man må ty til å trekke frem slike såre punkter hos folk og slå under beltestedet på den måten for å hevde seg selv (?), så synes jeg faktisk man har en ting eller to å lære angående sosial intelligens og empati.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Synes det er dummere å føle seg overlegen pga rettskriving, utdannelse og status jeg. Så der er vi nok uenige.'Men da kan man opprette en annen tråd om dette. Ikke diskutere et tema med argumenter for helt annet tema. "æda bæda jeg er så mye større menneske enn deg"-argumentet synes jeg ikke passer i noen diskusjoner, bortsett fra diskusjon om medmenneskelighet osv. Anonymous poster hash: b4824...a31 Synes det er svært betenkelig at du reagerer mer på et sådant motargument enn på at noen i det hele tatt skriver et innlegg for å rakke ned på utseende, skrivefeil og manglende utdannelse. For jeg synes helt oppriktig at når noen synker så lavt så bør de påminnes om at indre verdier er viktigere. Hvis man må ty til å trekke frem slike såre punkter hos folk og slå under beltestedet på den måten for å hevde seg selv (?), så synes jeg faktisk man har en ting eller to å lære angående sosial intelligens og empati. Og du tror at du ved å bruke dette æda bæda argumentet og fremheve at du er så mye bedre enn HI lærer HI å bli mer empatisk? Spesielt... Anonymous poster hash: b4824...a31
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 Synes det er dummere å føle seg overlegen pga rettskriving, utdannelse og status jeg. Så der er vi nok uenige.'Men da kan man opprette en annen tråd om dette. Ikke diskutere et tema med argumenter for helt annet tema. "æda bæda jeg er så mye større menneske enn deg"-argumentet synes jeg ikke passer i noen diskusjoner, bortsett fra diskusjon om medmenneskelighet osv. Anonymous poster hash: b4824...a31 Synes det er svært betenkelig at du reagerer mer på et sådant motargument enn på at noen i det hele tatt skriver et innlegg for å rakke ned på utseende, skrivefeil og manglende utdannelse. For jeg synes helt oppriktig at når noen synker så lavt så bør de påminnes om at indre verdier er viktigere. Hvis man må ty til å trekke frem slike såre punkter hos folk og slå under beltestedet på den måten for å hevde seg selv (?), så synes jeg faktisk man har en ting eller to å lære angående sosial intelligens og empati. Og du tror at du ved å bruke dette æda bæda argumentet og fremheve at du er så mye bedre enn HI lærer HI å bli mer empatisk? Spesielt... Anonymous poster hash: b4824...a31 Har du glemt at du er hi? Anonymous poster hash: 7d23a...68d
LittLykkelig Skrevet 8. juli 2013 #7 Skrevet 8. juli 2013 Synes det er dummere å føle seg overlegen pga rettskriving, utdannelse og status jeg. Så der er vi nok uenige.'Men da kan man opprette en annen tråd om dette. Ikke diskutere et tema med argumenter for helt annet tema. "æda bæda jeg er så mye større menneske enn deg"-argumentet synes jeg ikke passer i noen diskusjoner, bortsett fra diskusjon om medmenneskelighet osv. Anonymous poster hash: b4824...a31 Synes det er svært betenkelig at du reagerer mer på et sådant motargument enn på at noen i det hele tatt skriver et innlegg for å rakke ned på utseende, skrivefeil og manglende utdannelse. For jeg synes helt oppriktig at når noen synker så lavt så bør de påminnes om at indre verdier er viktigere. Hvis man må ty til å trekke frem slike såre punkter hos folk og slå under beltestedet på den måten for å hevde seg selv (?), så synes jeg faktisk man har en ting eller to å lære angående sosial intelligens og empati. Og du tror at du ved å bruke dette æda bæda argumentet og fremheve at du er så mye bedre enn HI lærer HI å bli mer empatisk? Spesielt... Anonymous poster hash: b4824...a31 Har da aldri påstått at jeg er bedre enn HI. Har ikke en gang deltatt i diskusjonene som dere snakker om her.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #8 Skrevet 8. juli 2013 Synes det er dummere å føle seg overlegen pga rettskriving, utdannelse og status jeg. Så der er vi nok uenige.'Men da kan man opprette en annen tråd om dette. Ikke diskutere et tema med argumenter for helt annet tema. "æda bæda jeg er så mye større menneske enn deg"-argumentet synes jeg ikke passer i noen diskusjoner, bortsett fra diskusjon om medmenneskelighet osv. Anonymous poster hash: b4824...a31 Synes det er svært betenkelig at du reagerer mer på et sådant motargument enn på at noen i det hele tatt skriver et innlegg for å rakke ned på utseende, skrivefeil og manglende utdannelse. For jeg synes helt oppriktig at når noen synker så lavt så bør de påminnes om at indre verdier er viktigere. Hvis man må ty til å trekke frem slike såre punkter hos folk og slå under beltestedet på den måten for å hevde seg selv (?), så synes jeg faktisk man har en ting eller to å lære angående sosial intelligens og empati. Og du tror at du ved å bruke dette æda bæda argumentet og fremheve at du er så mye bedre enn HI lærer HI å bli mer empatisk? Spesielt... Anonymous poster hash: b4824...a31 Har du glemt at du er hi? Anonymous poster hash: 7d23a...68d HI i tråder om skrivefeil, utdanning osv, ikke HI i denne tråden. Anonymous poster hash: b4824...a31
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #9 Skrevet 8. juli 2013 Synes det er dummere å føle seg overlegen pga rettskriving, utdannelse og status jeg. Så der er vi nok uenige.'Men da kan man opprette en annen tråd om dette. Ikke diskutere et tema med argumenter for helt annet tema. "æda bæda jeg er så mye større menneske enn deg"-argumentet synes jeg ikke passer i noen diskusjoner, bortsett fra diskusjon om medmenneskelighet osv. Anonymous poster hash: b4824...a31 Synes det er svært betenkelig at du reagerer mer på et sådant motargument enn på at noen i det hele tatt skriver et innlegg for å rakke ned på utseende, skrivefeil og manglende utdannelse. For jeg synes helt oppriktig at når noen synker så lavt så bør de påminnes om at indre verdier er viktigere. Hvis man må ty til å trekke frem slike såre punkter hos folk og slå under beltestedet på den måten for å hevde seg selv (?), så synes jeg faktisk man har en ting eller to å lære angående sosial intelligens og empati. Og du tror at du ved å bruke dette æda bæda argumentet og fremheve at du er så mye bedre enn HI lærer HI å bli mer empatisk? Spesielt... Anonymous poster hash: b4824...a31 Har du glemt at du er hi? Anonymous poster hash: 7d23a...68d HI i tråder om skrivefeil, utdanning osv, ikke HI i denne tråden. Anonymous poster hash: b4824...a31 Hvis du mener hi i alle tråder så nytter det jo ikke å gå til angrep på en enkelt person. Anonymous poster hash: 7d23a...68d
LittLykkelig Skrevet 8. juli 2013 #10 Skrevet 8. juli 2013 Synes det er dummere å føle seg overlegen pga rettskriving, utdannelse og status jeg. Så der er vi nok uenige.'Men da kan man opprette en annen tråd om dette. Ikke diskutere et tema med argumenter for helt annet tema. "æda bæda jeg er så mye større menneske enn deg"-argumentet synes jeg ikke passer i noen diskusjoner, bortsett fra diskusjon om medmenneskelighet osv. Anonymous poster hash: b4824...a31 Synes det er svært betenkelig at du reagerer mer på et sådant motargument enn på at noen i det hele tatt skriver et innlegg for å rakke ned på utseende, skrivefeil og manglende utdannelse. For jeg synes helt oppriktig at når noen synker så lavt så bør de påminnes om at indre verdier er viktigere. Hvis man må ty til å trekke frem slike såre punkter hos folk og slå under beltestedet på den måten for å hevde seg selv (?), så synes jeg faktisk man har en ting eller to å lære angående sosial intelligens og empati. Og du tror at du ved å bruke dette æda bæda argumentet og fremheve at du er så mye bedre enn HI lærer HI å bli mer empatisk? Spesielt... Anonymous poster hash: b4824...a31 Har du glemt at du er hi? Anonymous poster hash: 7d23a...68d HI i tråder om skrivefeil, utdanning osv, ikke HI i denne tråden. Anonymous poster hash: b4824...a31 Gidder forresten ikke gå inn for å lære voksne mennesker her inne ting uansett. Rollen min som pedagog legges bort når jeg går hjem fra barnehagen. Sier bare meningen min akkurat som du. Heldigvis har man ikke ansvar for å veilede alle HI'er på DIB, det hadde vært litt av en utfordring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå