Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Mannen min hentet ut en resept til datteren vår nå, på en epipen. Han betalte 363 kroner for den (han har ikke peiling på resepter og sånn, så han bare betaler). Sal ikke dette være gratis? Jeg har jo alltid fått det gratis før? Er det legen eller apoteket som har gjort noe galt? Jeg bare ringte legekontoret for at de skulle fikse resepten..nå er de jo stengt for dagen så får ikke ringt de for å spørre. Anonymous poster hash: e08a7...54e
valkyrien Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Vi har aldri betalt for de, og jeg hentet ut ny senest for to uker siden. Hvis dere hadde hvit resept er det legen som har gjort noe galt, er det blå resept så må det vel være apoteket.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Vi har aldri betalt for de, og jeg hentet ut ny senest for to uker siden. Hvis dere hadde hvit resept er det legen som har gjort noe galt, er det blå resept så må det vel være apoteket. Hmm, vi har jo heller ikke betalt noe før. Fastlegen er på ferie så det kan nok hende at det er vikaren som har gjort noe galt da. Æsj, nesten 400 kr er jo mye når det egentlig skulle vært gratis. Anonymous poster hash: e08a7...54e
valkyrien Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Vi har aldri betalt for de, og jeg hentet ut ny senest for to uker siden. Hvis dere hadde hvit resept er det legen som har gjort noe galt, er det blå resept så må det vel være apoteket. Hmm, vi har jo heller ikke betalt noe før. Fastlegen er på ferie så det kan nok hende at det er vikaren som har gjort noe galt da. Æsj, nesten 400 kr er jo mye når det egentlig skulle vært gratis. Anonymous poster hash: e08a7...54e Er nok vikaren da ja. Det er sure penger når det er unødvendig, men jeg tror dessverre ikke det er mulig å gjøre noe med nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå