Gå til innhold

Inspirert. Hva er flørting, for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har altså ved flere anledninger fått høre at jeg flørter, fordi jeg liker å fleipe med andre og er kjapp i replikken. Sjøl ser jeg ikke på det som flørting og går ikke inn for å flørte.

Så av noen blir humor og fleip sett på som flørting.

Hva legger du i "å flørte"?

Hvor går grensa mellom fleiping og flørting? Eller er det det samme?

Bare nysgjerrig. Siden så mange har mye meninger om nettopp flørting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har altså ved flere anledninger fått høre at jeg flørter, fordi jeg liker å fleipe med andre og er kjapp i replikken. Sjøl ser jeg ikke på det som flørting og går ikke inn for å flørte.

Så av noen blir humor og fleip sett på som flørting.

Hva legger du i "å flørte"?

Hvor går grensa mellom fleiping og flørting? Eller er det det samme?

Bare nysgjerrig. Siden så mange har mye meninger om nettopp flørting.

Å flørte for meg er å oppsøke seksuell oppmerksomhet. Himle med øynene, kaste på håret, lett berøring og "tigging" etter komplimenter.

Anonymous poster hash: 52941...546

Skrevet

Jeg er forresten også kjapp i replikken og fleiper og har stor kompisgjeng, men ingen tror at jeg flørter. Det kan ha sammenheng med at jeg er stygg, at folk tror at jeg ikke har draget og derfor er bare hyggelig.

Skrevet

Jeg er forresten også kjapp i replikken og fleiper og har stor kompisgjeng, men ingen tror at jeg flørter. Det kan ha sammenheng med at jeg er stygg, at folk tror at jeg ikke har draget og derfor er bare hyggelig.

Kanskje. Jeg er ikke akkurat noen fotomodell jeg heller da, og har en del kilo for mye. Men jeg er en veldig blid og omgjengelig person, og har ofte fått høre at jeg har en fin personlighet. Jeg er overrasket sjøl over at folk mener jeg flørter, for jeg inbiller meg ikke at jeg har draget eller at noen ser meg som en "trussel".

Skrevet

Jeg er utadvendt og kødder med de fleste. Har ikke flørta med andre enn gubben siden jeg møtte ham, så jeg husker ikke hva flørting er for meg :P

Skrevet

Jeg er utadvendt og kødder med de fleste. Har ikke flørta med andre enn gubben siden jeg møtte ham, så jeg husker ikke hva flørting er for meg :P

Omtrent som meg da. Vet hva jeg legger i flørting, men klarer ikke å beskrive det på en vettug måte. Men er flørting med andre annerledes enn flørting med samboer/kjærste? For er det det så kan jeg ikke si jeg husker hva det er eller åssen man gjør det.. :P

Skrevet

Jeg tuller også mye med andres menn uten at jeg kaller det for flørting. Det riktige for meg er å ikke si/ gjøre noe jeg ikke ville gjort dersom samboer var tilstede.

Anonymous poster hash: b06b1...d46

Skrevet

Jeg tuller også mye med andres menn uten at jeg kaller det for flørting. Det riktige for meg er å ikke si/ gjøre noe jeg ikke ville gjort dersom samboer var tilstede.

Anonymous poster hash: b06b1...d46

Jeg skjønner. Men jeg heller, sier/gjør ingenting jeg ikke ville gjort hvis samboer var tilstede... Hender jo også han er tilstede..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...