Gå til innhold

Kjerringer! Jeg trenger deres hjelp....

Anbefalte innlegg

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg er på jakt etter en skikkelig kjerring-forkle, gjerne blomstrete i grelle farger. Og finnes det skaut til, er det et stort pluss.

Hvor skal jeg lete? Eneste stedet jeg kommer på foreløpig er kanskje Sparkjøp.

Det må kunne kjøpes i butikk, men jeg er villig til å kjøre langt for å finne det. Dette skal gis bort på fredag (tipper dette er akkurat hva bruden ønsker seg), derfor haster det litt.

Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Tror nok ikke spar kjøp er dumt:-) Hadde du hatt litt bedre tid skulle jeg laget til deg:-)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Hadde du hatt bedre tid, hadde Etsy vært knall. Har kjøpt et lignende forkle på Kappahl eller Lindex en gang, mener jeg, men om de fortsatt har det er vel heller tvilsomt. Åhlens kanskje?

Skrevet

Det var i hvert fall skikkelig 80-talls retro, blomstre. Mon tro hvem som kjøper sånt på alvor?

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Tusen takk for tips!

De var så stygge at jeg tror jeg må kjøpe meg et selv også bare for å se hvordan mannen reagerer :)

Gjest sug lut
Skrevet

Det var i hvert fall skikkelig 80-talls retro, blomstre. Mon tro hvem som kjøper sånt på alvor?

Svaret er jo da altså meg. Jeg kunne godt likt å hatt det der - på ramme alvor.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg kunne også ha kjøpt, synes den var kul! Stor fare for at det hadde vært akkurat det jeg ubevisst ønsket meg. ;)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Jeg hadde garantert blitt glad for jeg trenger det :rolleyes:

Spesielt når jeg holder på med mel ol.

Skrevet

Kult! Jeg er mest glad i det koksgrå og kjedelige forkleet, men noe sier meg at jeg all over er litt kjedeligere enn deg. 

Gjest sug lut
Skrevet

Kult! Jeg er mest glad i det koksgrå og kjedelige forkleet, men noe sier meg at jeg all over er litt kjedeligere enn deg. 

Neppe, det er ikke mulig, faktisk. ;)

Skrevet

Knotet litt med skriften der slik, men denne er altså sakset fra KK ´76.

Til inspirasjon bare :)

Skrevet

Åhlens! De har matchende kokkeluer.  Ellers er mitt fra ikea. 

Gjest sug lut
Skrevet

Husker dere en sånn boligannonse som gikk rundene på nettet i fjor/forfjor, med et syttitalls 100% blomstertapetsert hus som var til salgs? Fikk litt assossiasjoner nå...

Skrevet

Jeg har ingenting fornuftig å bidra med her, jeg bare lurer på hvorfor dere gikk inn på denne tråden? "Kjerringer! Trenger deres hjelp"... Bare lurer, for jeg skjønner ikke hvorfor jeg gikk inn her, JEG er jo ingen kjerring! I mitt hode har jeg nemlig knapt bikket 20!

Skrevet

Er mannen min en kar så er jeg en kerling, eller kjerring.

;)

Gjest sug lut
Skrevet

Nettopp, Mrs Smutt&smilende, kjerring er jo KAR (mann) + diminutiv LING. Litt kjipt at kvinne = liten mann, selvsagt...

Skrevet

Litt kjipt, men kan liksom leve med det allikevel. Spesielt hvis noen sier det litt feil med mening og det lyder litt mer som "kjæringen". Kjær kvinne har jo mange navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...