Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Har ei datter på 14 mnd, som siden hun var 11 mnd har drukket kumelk. Begynnte forresten på Hipp mme da hun var 4 mnd. Spørsmålet mitt er egentlig bare hva hipp 2 og hipp 3 er? Kan hun drikke det også? Anonymous poster hash: 8ed86...8c9
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Hipp 2 er en tilleggserstatning med mindre næringsstoffer enn HIPP 1 (mindre jern o.l. fordi man skal begynne å regulere dette med matinntak når de begynner med fast føde) hun kunne få fra hun var 6 mnd istedet for HIPP 1. OM hun spiser 4 ganger i døgnet. Hipp 3 er en tilleggserstatning, med enda mindre næringsstoffer i enn HIPP 2 og kan brukes fra 12 mnd i stedet for Hipp 2og/eller kumelk. Så ditt spørsmål bør besvares med at du kan kutte ut HIPP 1, hoppe over HIPP 2 og gi HIPP 3 med mindre du gir kumelk noe du gjør. Om hun tåler kumelk bra så kan du kutte all HIPP'en Anonymous poster hash: e86f9...5ed
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Hipp 2 er en tilleggserstatning med mindre næringsstoffer enn HIPP 1 (mindre jern o.l. fordi man skal begynne å regulere dette med matinntak når de begynner med fast føde) hun kunne få fra hun var 6 mnd istedet for HIPP 1. OM hun spiser 4 ganger i døgnet. Hipp 3 er en tilleggserstatning, med enda mindre næringsstoffer i enn HIPP 2 og kan brukes fra 12 mnd i stedet for Hipp 2og/eller kumelk. Så ditt spørsmål bør besvares med at du kan kutte ut HIPP 1, hoppe over HIPP 2 og gi HIPP 3 med mindre du gir kumelk noe du gjør. Om hun tåler kumelk bra så kan du kutte all HIPP'en Anonymous poster hash: e86f9...5ed Tusen takk for svar! :-) Anonymous poster hash: 8ed86...8c9
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Kan jeg og kutte ut Hipp? Anonymous poster hash: ceff6...3bd
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Kan jeg og kutte ut Hipp? Anonymous poster hash: ceff6...3bd Kommer an på..? Hvor gammelt er barnet? Anonymous poster hash: e86f9...5ed
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 Kan jeg og kutte ut Hipp? Anonymous poster hash: ceff6...3bd Kommer an på..? Hvor gammelt er barnet? Anonymous poster hash: e86f9...5ed 7 1/2 mnd.Men når eldste var liten ( 17 år siden) så kunne man begynne med kumelk når barna var 8 mnd. Har ikke tatt noen skade av det ( men det kan man jo si om mye, så derfor lurer jeg på hvorfor noen sier at man kan gi kumelk fra 8 mnd, noen sier 10 mnd og noen sier 1 år.) Anonymous poster hash: ceff6...3bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå