Meena Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Hei, Er det noen som har barn med laktoseintoleranse? Vi fikk testet vårt barn for forskjellig typer allergier, pga sykdomhistorikk. Prøven slo ut på laktose , og det viser seg at h*n har laktoseintoleranse. Når jeg sjekket litt ut på internett sto det et sted at man kan få positiv test selvom man ikke er intolerant og omvendt , at man får negativ test selvom man kanskje er det likevel. Hva skal man tro da ? Har ikke snakket med legen enda, fikk en sms i forrige uke. Ønsker bare å skaffe meg litt mer informasjon før jeg drar til legen. Tok dere flere prøver eller la dere om kosten med en gang? Noen tips ang. legge om kost ? Begynte dere med laktoseredusert melk eller laktosefri melk? osv...
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Vår fastlege sa at de testene bare var tull å ta siden man ikke kan stole på resultatet. Så her kuttet vi ut alt av laktose og merket stor forbedring allerede etter noen dager. Gutten vår hadde vanntynn diarè og vondt i magen, men plagene forsvant helt. Hvis han spiste noe med laktose i seg så kom det tilbake. Anonymous poster hash: 5aa52...ffc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå