Gå til innhold

Liker ikke min gravide mage.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er andregangsgravid.

Både forrige og denne gang har jeg mage som ligger så langt nede. Synes gravide mager er så fint når de ligger høyt oppe, men det gjør det altså ikke hos meg. Er nå i uke 26 og magen ser helt lik ut som forrige gang, selv om det da var gutt og denne gang jente.

Har dere hatt forskjellige typer mage fra svangerskap til svangerskap?

Anonymous poster hash: 4f82a...b61
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte min forrige gravide mage helt til jeg begynte å få strekkmerker. Men jeg har en tendens til å få hår på magen når jeg blir gravid...og det hater jeg.

Når har jeg ikke bare hår, men strekkmerker fra forrige svangerskapet og et stor arr ned i magen og rundt navlen fra en bukplastikk jeg tok for ca 4 år siden.

Så, det er nok ikke alle som elsker utseende på magen sin...men jeg elsker det som er inni <3

Anonymous poster hash: 45ec8...66e
Skrevet

Samme som deg her, jeg bærer ungene lavt, ser ut som om jeg har "hengemage" kort tid etter livmora kommer over skambenet, grise stygt, men varer heldigvis kun ut svangerskapet, og nå er jeg ferdig med å få unger ;)

Var likt med begge ungene her, forskjellige kjønn.

Anonymous poster hash: 49874...028
Skrevet

Og kan du fortelle hva som skjer fysiologisk iom at kjønn på barnet skal påvirke utseende på magen?

Anonymous poster hash: 9b2ef...dad

Skrevet

Likte magen min sist, men nå er den også lav og brei. Ser ut som den henger med mindre jeg har stramme klær på. Er visst gutt denne gangen å i følge UL..

Skrevet

Bilde?

Anonymous poster hash: 8cef5...013
Skrevet

Jeg hadde også hengemage med begge mine jenter. Kan ikke si det plaget meg akkurat:)

Anonymous poster hash: 651ce...b1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...