Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 13.3" eller 15.6" ? Jeg er litt redd for at 15.6" blir for stort, men jeg er så usikker! Anonymous poster hash: 10d17...035
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Skulle selvfølgelig spørre om hvor stor skjerm dere har:) Anonymous poster hash: 10d17...035
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 ,13.3 holder helt fint med mindre du, som meg, ser filmer o.l på pc'en da er det kjekt med større skjerm Anonymous poster hash: 39e4b...83e
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Tror jeg har 13,3". Mer enn nokk å dra med seg på forelesniger. Eneste minus er at det er mange av 13,3" som ikke har cd-rom. Anonymous poster hash: e8163...813
millemille Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Jeg har 13", synes det er strort nok, men tror nok ikke at litt større er noe problem. Spørs vel hvordan du skal bruke den (forelesninger, på lesesal, skal den mye frem og tilbake?). For meg var vekten også viktig siden jeg går eller sykler til skolen.
mams87 Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 hadde tatt en 13. har selv en 10 og det er akkurat litt for liten.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #7 Skrevet 8. juli 2013 Ville valgt større enn 13, er dumt når en skriver oppgaver syns jeg. Anonymous poster hash: a6664...69e
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #8 Skrevet 8. juli 2013 Den første tiden som student brukte jeg mini-pc og var fornøyd med det. Lettvint å ta med seg i vesken når jeg skulle på forelesning. Nå som jeg skal skrive masteroppgave osv. så har jeg kjøpt meg større pc - og den er en drøm å skrive på osv. i forhold til den lille. Aldri mer mini-pc på meg Anonymous poster hash: b3313...d3d
Gjest sug lut Skrevet 8. juli 2013 #9 Skrevet 8. juli 2013 Jeg ville valgt den minste skjermen. Men jeg vil også advare mot en ting: Ikke tro at pc på forelesning er et godt hjelpemiddel dersom du ikke er uhyre rask i hodet og på tastene. Jeg har på de rundt femten årene det har vært aktuelt for studentene å ha med pc på forelesning fortsatt tilgode å se en studentgruppe der mer en et par stykker faktisk klarte å ta notater som ga mening og var utfyllende nok til at de var en faktisk støtte i læringen eller opp mot eksamen. De fleste skriver fremdeles raskere for hånd og de beste notatene er i 90% av tilfellene de som renskrives fra håndskrevne.
Rediken Skrevet 8. juli 2013 #10 Skrevet 8. juli 2013 Kommer ann på hva du skal bruke den til. Jeg skal kjøpe meg en ganske stor pc nå, og jeg bruker den kun til oppgaveskriving. På forelesning skriver jeg i notatblokk. Min erfaring er at man lærer mer av å skrive notatene på ark enn pc.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #11 Skrevet 8. juli 2013 Tusen takk for svar alle sammen:) jeg skal studere hjemme, så det blir ikke forelesninger eller noe sånt. Så jeg slipper å måtte 'dra den med meg' på skolen. Jeg bør vel ta meg en tur i butikken og se hvor stor forskjell det er på 13.3" og 15.6". Har en minipc, men den blir altfor liten uansett hva jeg bruker den til, så den ligger egentlig bare å støver ned:) HI Anonymous poster hash: 10d17...035
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå