Gjest sug lut Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Vi er alle de som våker ved flammen (for vår lønn) Vi er de som holder benene sammen (for vår lønn) Vi vet at ferien kommer hit, en dag, hold ut Vi er de som fortsatt kaver i strømmen (for vår lønn) Vi er de som holder hardt fast på drømmen (om vår lønn) Vi ser at ferien kommer snart, Hold ut, og la flammen få brenne Hold ut, samme hva som vil hende Hold ut, for lønn. Fritt etter Karoline Krüger
Gjest Ziva Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Jeg kan jobbe for deg i morgen hvis du maler hytteveggen for meg i kveld
Gjest sug lut Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 I kveld skal jeg fjase og slarve på noens terrasse, men jeg kan vel male i morra?
bIomstre Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 (endret) Alt blir jo bedre med egen hymne! Kanskje det tom kan hjelpe på min manglede arbeidsmoral i dag. Hittil har jeg vært veldig flink til å gjøre minst mulig på mest mulig tid... Endret 8. juli 2013 av bIomstre
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Jeg kan jobbe for deg i morgen hvis du maler hytteveggen for meg i kveld Vi kjøpte oss en Wagner 115 (sprøyte) forrige uke, den er verdt hver eneste krone. Stor enebolig malt to strøk på to dager. Anbefales! Det er nesten...men bare nesten...slik at jeg nå gleder meg til å male 100 meter med stakittgjerde
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 Den sangen er vakker! Fikk gode gamle minner her nå.
Gjest Ziva Skrevet 8. juli 2013 #7 Skrevet 8. juli 2013 Jeg kan jobbe for deg i morgen hvis du maler hytteveggen for meg i kveld Vi kjøpte oss en Wagner 115 (sprøyte) forrige uke, den er verdt hver eneste krone. Stor enebolig malt to strøk på to dager. Anbefales! Det er nesten...men bare nesten...slik at jeg nå gleder meg til å male 100 meter med stakittgjerde Spørs om den virker på solceller og 12v Veggen har nå fått sitt første strøk med maling. Strøk nummer to får jaktgutta til gubben være med på. De skal jakte fra hytta i hele høst så en dugnad eller to får de bare stille opp på.
Gjest sug lut Skrevet 17. juli 2013 #8 Skrevet 17. juli 2013 Endelig teller jeg også ned så smått. Pokker så lei man kan bli.
bIomstre Skrevet 17. juli 2013 #9 Skrevet 17. juli 2013 (endret) Endelig teller jeg også ned så smått. Pokker så lei man kan bli.Jeg også! Miniferie i dag, også er det bare 30 arbeidstimer igjen - Hurra - Ha en god arbeidsdag! Endret 17. juli 2013 av bIomstre
Gjest sug lut Skrevet 17. juli 2013 #10 Skrevet 17. juli 2013 Endelig teller jeg også ned så smått. Pokker så lei man kan bli.Jeg også! Miniferie i dag, også er det bare 30 arbeidstimer igjen - Hurra - Ha en god arbeidsdag! Takk det samme, du! Vi teller ned mens vi synger!
stjertløvetann Skrevet 17. juli 2013 #11 Skrevet 17. juli 2013 Angrer litt på at jeg klikket meg meg innom denne tråden på morgenkvisten, for jeg har i hele dag gått og fersket meg selv i å nynne "vi er de som holder benene sammen (for vår jord)"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå