Flutterby Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Hei. Jeg er i uke 36.3 og begynner å bli ganske lei av å gå gravid. Har i det siste hatt en del kynnere,ilinger i lårene, murringer i magen og rygg og hodet er festet seg i bekkenet. Hvor sannsynlig er det at nurket kommer litt før termin? Er min første,så jeg vet ikke om dette er normalt å ha en hel måned før termin. Dere som gikk masse over tiden, hadde dere slike symptomer tidlig eller kom de senere? Vet nurket har godt av å "bake" litt lengre, men er ikke keen på å gå 10 dager over heller...
Madolyn Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Her var første tegn på fødsel at vannet gikk hehe! Fødte hhv 11 og 10 dager før termin. Noen har mange modningstegn som mensenmurringer, vonde kynnere osv i uker eller måneder, mens andre plutselig går rett i fødsel slik som meg.
Gjest ________ Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Magen blir større og det er +/- 2 uker rundt termin Fødselen starter når fosteret sender ut hormon om at den er klar og kroppen bruker hormoner til å føde
LittLykkelig Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Når du har så ondt at du tror du skal dø så er nok fødselen i gang. Mohahaha!
Flutterby Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2013 Hehe, da har jeg nok vært i fødsel svært ofte i det siste, da jeg har slitt mye med magekramper og rygglåsninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå