Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 står på badet å sminker meg, hører fryserdøren går opp og trodde ungen så etter is. etter en stund kommer han inn på badet med en frossen fiskepinne i hver hånd, og han har gnagd av en del på begge. Hvor ille er det? fare for dårlig mage nå eller går det greit? er fiskepinnene stekt før de fryses ned? hi Anonymous poster hash: d5019...9d2
Himmel og hav Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Sushi? Fiskepinnene er vel ikke stekt, men jeg tviler på at han blir dårlig av dette . Søtt var det, ihvertfall!
☆☆☆ Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Går heilt fint vil eg tru, fisken er ikkje nødvendigvis gjennomstekt men risikoen er minimal for at det skal vere skadeleg uansett..
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Fiskepinnene er varmebehandlet på forhånd, så det er null problem. Kan ikke skjønne at ungen syns det var noe godt, men om det er ungens valg av knask er det jo supert:) Anonymous poster hash: 8cf71...991
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 takk for svar, da satser jeg på at det går fint hi Anonymous poster hash: d5019...9d2
Love my kidz Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 Hehe har poden min gjort mange ganger Nesten hver gang jeg står og steker så kommer han og "stjeler" en, eller to Og ikke dårlig i magen etterpå
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 8. juli 2013 #7 Skrevet 8. juli 2013 Hehe, først trodde jeg det var en av disse økofreakhysterikere som forferdet seg over at hennes lille vidunder på 2 år smakte på noe så ille som fiskepinner Tror ikke det er noe farlig, som ei over sier er de varmebehandlet.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #8 Skrevet 8. juli 2013 Det går nok fint Ungene her liker ikke is, men de kan finne på å knabbe til seg en fiskepinne eller to hver seg om jeg ikke følger med :-p for all sikkerhet med det, så har jeg startet å ha ferdigstekte fiskepinner i fryseskapet vårt, for jeg var usikker på om det gikk bra eller ikke.. Men at de synes det er godt, det forstår ikke jeg Anonymous poster hash: d67ca...3df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå