Gå til innhold

2 åring spiser fiskepinner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

står på badet å sminker meg, hører fryserdøren går opp og trodde ungen så etter is. etter en stund kommer han inn på badet med en frossen fiskepinne i hver hånd, og han har gnagd av en del på begge. Hvor ille er det? fare for dårlig mage nå eller går det greit? er fiskepinnene stekt før de fryses ned?

hi

Anonymous poster hash: d5019...9d2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sushi?

Fiskepinnene er vel ikke stekt, men jeg tviler på at han blir dårlig av dette :). Søtt var det, ihvertfall! 

Skrevet

Går heilt fint vil eg tru, fisken er ikkje nødvendigvis gjennomstekt men risikoen er minimal for at det skal vere skadeleg uansett..

Skrevet

Fiskepinnene er varmebehandlet på forhånd, så det er null problem.

Kan ikke skjønne at ungen syns det var noe godt, men om det er ungens valg av knask er det jo supert:)

Anonymous poster hash: 8cf71...991

Skrevet

takk for svar, da satser jeg på at det går fint :)

hi

Anonymous poster hash: d5019...9d2
Skrevet

Hehe har poden min gjort mange ganger  -_-

Nesten hver gang jeg står og steker så kommer han og "stjeler" en, eller to  :lol:

Og ikke dårlig i magen etterpå  ^_^

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Hehe, først trodde jeg det var en av disse økofreakhysterikere som forferdet seg over at hennes lille vidunder på 2 år smakte på noe så ille som fiskepinner :D Tror ikke det er noe farlig, som ei over sier er de varmebehandlet. :)

Skrevet

Det går nok fint ;) Ungene her liker ikke is, men de kan finne på å knabbe til seg en fiskepinne eller to hver seg om jeg ikke følger med :-p for all sikkerhet med det, så har jeg startet å ha ferdigstekte fiskepinner i fryseskapet vårt, for jeg var usikker på om det gikk bra eller ikke.. Men at de synes det er godt, det forstår ikke jeg ;)

Anonymous poster hash: d67ca...3df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...