Gå til innhold

Hvis du oppdaget..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil sende deg en klem. situasjonen du sitter i virker helt forferdelig. Hvis du mener at forholdet er noe å satse på så ta han med til parterapi. har flere kjente som har fått hjelp av det og har det bra i dag. :-) er lov å kjempe litt når man har barn sammen. Hvis du ikke vil leve med han etter dette så er det også helt greit å ikke finne seg i denne behandlingen. Lykke til. håper dere finner ut av dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil sende deg en klem. situasjonen du sitter i virker helt forferdelig. Hvis du mener at forholdet er noe å satse på så ta han med til parterapi. har flere kjente som har fått hjelp av det og har det bra i dag. :-) er lov å kjempe litt når man har barn sammen. Hvis du ikke vil leve med han etter dette så er det også helt greit å ikke finne seg i denne behandlingen. Lykke til. håper dere finner ut av dette.

Jeg er villig til å kjempe, men ikke hvis jeg er alene om å ville fortsette forholdet.. 

Kan være at vi trenger litt mer avstand/tid fra hverandre. Vi går litt oppi hverandre nå som jeg er sykemeldt og han på aap (han er på vei ut i jobb igjen..)

Takk for klemmen. Jeg får se hva jeg gjør. Akkurat nå må jeg nok ta samtalen med han først for å se hva veien videre burde bli.. 

Anonymous poster hash: 0e431...f58

Skrevet

Jeg er ikke sur, jeg er fryktelig såret over at han har gjort dette.. 

At han mangler respekt for meg, vårt barn og det kommende barnet ved å lyste på andre titt og ofte gjør meg mer og mer kvalm nå.. 

Nå kommer svigermor på torsdag, så jeg får ta en prat med han til helga, for jeg orker ikke være i et brudd eller hva det nå blir og samtidig være hyggelig mot "svigermor." 

Takker for støtte og andre meninger. 

Nå er ikke dette like vondt som et fysisk utroskap ville vært, men det er såpass vondt at jeg nesten frister å gjøre det samme mot han.. Men jeg skal holde meg for god for det. 

Jeg føler meg falsk om dagene iogmed jeg VET hva han har gjort, mens han ikke vet at jeg vet.. 

Skrevet

Uff, ikke noe kjekt! Har ikke bedre svar enn de over, så jeg gir deg bare en god klem!

Av egen interesse, hvordan fant du det ut? Tok du ham på "fersken"?

Anonymous poster hash: 3434b...5b1

Skrevet

Uff, ikke noe kjekt! Har ikke bedre svar enn de over, så jeg gir deg bare en god klem!

Av egen interesse, hvordan fant du det ut? Tok du ham på "fersken"?

Anonymous poster hash: 3434b...5b1

Sjekka loggen, mens han var ute en tur. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...