Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Tenke å forsøke meg på dette en periode. Må legge til at jeg ikke spiser egg. Spiser vanligvis ikke store mengder brød, men knekkebrød og havregrøt til frokost. Noen som har noen tipsom hva jeg kan erstatte dette med? Anonymous poster hash: 8f980...e4c
<3 2G <3 Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Skal du redusere karboinntaket må du kutte havregrøten helt. Den er omtrent ren karbo. Lavkarbo brød, lage knekkebrød selv, middagsrester til lunch, kutte potet, ris og pasta så som mulig. Det er de enkleste justeringene. Juice og frukt er ikke bra i store mengder. Noen vil å si rotgrønnsaker er fyfy, men pass heller på mengden du spiser.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Man kan fint leve karboredusert og likevel spise havregrøt. Kommer an på om du er ute etter lavkarbo eller grovkarbo. Anonymous poster hash: 654d8...442
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Cottage cheese med bær, kanel og bittelitt nøtter er veldig godt. Tyrkisk yoghurt med hjemmelaget müsli (bruk den til fotballfrue). En boks mager kesam blandet med wild berries fin flight saft. Anonymous poster hash: b5911...178
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Takk for svar alle sammen. Anonymous poster hash: 8f980...e4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå